|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
לא זוכר של מי זה אבל השיר עצמו זה
Enjoy This Trip
משו כזה.. |
|
|
| clubsolutely |
ALEX CASTELLI ENJOY THIS TRIP
תודה אחי
!!! |
|
|
| Trance man |
| quote: | | איזה רימקס שמים במסיבות |
נראה לי אוריג'ינל מיקס..
כאילו הגרסה המקורית הארוכה לא? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Trance man
נראה לי אוריג'ינל מיקס..
כאילו הגרסה המקורית הארוכה לא? |
כן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
נראה לי אוריג'ינל מיקס..
כאילו הגרסה המקורית הארוכה לא? |
לפעמים גם שמים את ההאוס רמיקס
תלוי אבל איפה אתה שומע את זה...
בדום שמעתי את ההאוס רמיקס |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפעמים גם שמים את ההאוס רמיקס
תלוי אבל איפה אתה שומע את זה...
בדום שמעתי את ההאוס רמיקס |
כן, טוב בכל מקרה זה שיר מזעזע..
אולי בפעמיים הראשונות ששמעתי אותו ברדיו בי יו שנה שעברה זה היה חביב..
עכשיו כבר בא לי להביא כפה לבחור הזה שמיילל ולהשתיק אותו!..דיי נמאס..:whip: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Trance man
כן, טוב בכל מקרה זה שיר מזעזע..
אולי בפעמיים הראשונות ששמעתי אותו ברדיו בי יו שנה שעברה זה היה חביב..
עכשיו כבר בא לי להביא כפה לבחור הזה שמיילל ולהשתיק אותו!..דיי נמאס..:whip: |
היי היי הייי עד דיויד גואטה שלי!!!:]
חהחה סתם אני לא אוהב תשירים שלו
אבל יש לו מוזיקה שהוא מנגן כאילו
אני נופלל יש לו קטעים תלא מבין מאיפה הוא הביא אותם!!!
ד"א אני יודע שבפורים הוא בטי אל וי |
|
|
| Trance man |
בסדר אני לא מדבר על דיוויד גואטה, דיברתי על השיר הספציפי הזה שבא לי להקיא אותו כבר...
דווקא גואטה הוא בסדר יש לי עוד כמה קטעים שלו לא רעים..אבל כל אחד עושה טעויות........... |
|
|
| KrazyDJs |
אולי מישוה יוכל לעזור לי....
בטח כבר חיפשו תשיר הזה כאן, אבל אין לי כוח לעבור על 51 דפים :)
בלכ מקרה, אין לי מושג יאך קוראים לשיר, הוא טראנס פשוט...
יש בו חלקי מילים בהודית...משוה כמו
yo nah, yo nah nah
והמשך כזה
לפני הפזמון [ עם המילים ]
יש מין מחיאות כפיים כאלו..
אקיצר, טראק די ישן....אבל חייה ביותר...
אני מחפש תשם שלו...
ואם אני אצליח להשיג "סמפל ממנו..אני יעלה לשרת....
תודה רבה לכל העוזר..
ד"א
הטראק בערך מלפני שנה וחצי אני חושב
די מוכר במועדון ה
Virgin
בחיפה
און מישהו מכיר \ הולך לשם |
|
|
| KrazyDJs |
אתה מלך אח"ש...
בדיוק מה שחיפשתי
תודה ענקית גבר !
:D |
|
|
| Triple-z |
היה אתמול בחממה איזה רימקס לכריסטינה אגילרה החדש
מישהו מכיר?
אולי זה Christina_Aguilera-Beautiful__Peter_Rauhofer_Remix-Promo-CDR-2003-USF ??
בקיצור למי יש ומי יכול לשלוח או משהו? |
|
|
| eXeTik |
טוב חבר'ה.... כמה דברים ששמעתי אתמול בסוהו ואני חייב להשיג:
1-
מכירים את שיר הילדות הזה דאאאאאאאאאו?
Daylight come and we wanna go home...
משהו?
אפריקנים כאלה שרים ברקע... אקיצר שמעתי איזה הארדטראנס עצבני לזה אתמול, איך קוראים למיקס הזה?
2-
Voyage voyage
משנות השמונים במיקס מפוצץ...?
3-
Alex casteli- enjoy this trip
במיקס חדש ועצבני...?
4-
"Because I loooooooove youuuuuuuuu..."
גם איזה מיקס תותח...?
5-
ו...
Lasgo- pray
ו...
Ian van dahl- will I
במיקסים עצבניייייייייייייים!!
מממממממממממת שתזהו לי אותם! |
|
|
|
|