|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| dj-eyali |
מה המצב חברה אתמול שמעתי שניי האוסים טובים במועדון ואני לא כל כך יודע תשמות שלהם תעזרו לי למצוא אותם
הם הולכים משהו כזה:
1. i hate the tradmeal evrey day......
ובפזמון
i like .....
2. summer night sine.....
חברה מי שמוצא לי אותם מלך
יאללה ביי בינתיים |
|
|
| fishfish |
| quote: | | 1. i hate the tradmeal evrey day...... |
narcotic thurst - i like it |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
2. summer night sine.....
חברה מי שמוצא לי אותם מלך
יאללה ביי בינתיים |
offer nisim - summer night city
כנראה..
מתי אתה מכתיר אותנו ? :wtf: :stongue: :D |
|
|
| KrazyDJs |
אמ...טוב..
למישהו יש מושג על רמיקסים חדשים לשיר של עיברי לידר ?
שמעתי ב 107.5 את השיר
ivri lider - stay (david guetta remix)
לפחות ככה השדרן אמר...
למישהו יש ? מישהו שמע ? מישהו מכיר ? |
|
|
| YuVaL |
טוב חבר'ס
חזרתי מאילת וחבר שלי ביקש ממני למצוא לו איזה טראק שדניאל פרקש ניגן...
הוא אומר לי שהווקאלים שם אומרים
"Sat it off"
מישו מכיר משו בסגנון? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב חבר'ס
חזרתי מאילת וחבר שלי ביקש ממני למצוא לו איזה טראק שדניאל פרקש ניגן...
הוא אומר לי שהווקאלים שם אומרים
"Sat it off"
מישו מכיר משו בסגנון? |
Monica - Get It Off
יש מצב שזה זה, ואם אתה מוריד אז תוריד
Monica - Get It Off (That Kid Chris Dub).mp3
זה פשוט גירסא בת זונה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
שיחקת אותה אחי.. תודה גבר
ואם כבר אמרת איזה עוד שני שירים יש עם המקצב הזה? |
אם אני לא טועה זה ניקרא
Dancehall
וזה כמו שתגיד, למה כולם עושים דאנס כמו די די או לאסגו, התשובה כי זה מצליח |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אם אני לא טועה זה ניקרא
Dancehall
וזה כמו שתגיד, למה כולם עושים דאנס כמו די די או לאסגו, התשובה כי זה מצליח |
דיברתי על המנגינה הזאת ספציפית והוא אמר לי שיש לו עוד שני שירים עם אותה מנגינה.. אז אני לא מבין לאן אתה חותר עם זה |
|
|
| AnthemFreak |
ברק הדוגמא שנתת לגמרי לא קשורה במקרה הזה
יש כזה דבר שנקרא רידים
riddim
ואני כן כותב את זה נכון
(לא rhythm למי שחשב)
אבל זה אמור להיות זה
זה השם של כל המקצבים האלה של מוזיקת דאנס הול וראגא (רגאיי ראפ) וקיצור..
הרדימים (ביטים) האלה לא נעשים בשביל אומן אחד
יש דיסק שלם רק עם הקצב הזה ויש איזה 12 שירים פלוס מינוס ובכל אחד אומן אחר שר עליו
אומנים כמו אלפנט מן קארטל שאן פול ססיל ביני מאן וכו' וכו'
holla |
|
|
| yaman |
חבר'ה אני חייב עזרה קטנה
הורדתי גרסה לא משוחררת של
a1-deurium-silence__unreleased_mix-ute
יש לכם מושג אולי של מי הגרסה?
לא שמעתי עדיין את הגרסה של אבוב אנד ביונד |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by yaman
חבר'ה אני חייב עזרה קטנה
הורדתי גרסה לא משוחררת של
a1-deurium-silence__unreleased_mix-ute
יש לכם מושג אולי של מי הגרסה?
לא שמעתי עדיין את הגרסה של אבוב אנד ביונד |
זאת לא הגרסה של אבוב
חכה שתשמע אותה
בעצם אולי שמעת ארמין פתח איתה את התוכנית שבוע שעבר |
|
|
| SISolutioN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
הרדימים (ביטים) האלה לא נעשים בשביל אומן אחד
יש דיסק שלם רק עם הקצב הזה ויש איזה 12 שירים פלוס מינוס ובכל אחד אומן אחר שר עליו
אומנים כמו אלפנט מן קארטל שאן פול ססיל ביני מאן וכו' וכו'
holla |
כמו זה
VA-Guala_Guala_Riddim-(Promo_CD)-2004-vod |
|
|
|
|