|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 222)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eyali22
היי,
אני מחפש שיר שמשפט ממנו הולך ככה:
this is the way we living
אני חושב שאלו הם המלים... זה שיר דאנס או האוס |
Alcazar - This Is The World We Live In
יצא בדיוק לפני שנה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by YoraY
help!!!
קטע האוס מסחרי חזק מתוך מאגר השירים המצומצם של רדיו בי יו
הווקאל נשמע כמו מייקל ג'קסון משו.....
בכל מקרה ניגנתי את הוואקל
[[ LINK REMOVED ]]
|
צ'אנס אחרון?
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by YoraY
צ'אנס אחרון?
[[ LINK REMOVED ]]
|
לא משנההההה.....:| |
|
|
| CosmicGate88 |
| quote: | Originally posted by eyali22
הוא הולך ככה:
הוא מתחיל בקטע של צילצולים או פעמונים לא יודע מזה בדיוק ואז
הוא הולך ככה:
tonuu...nu..nu..to....tonuuu..nu.nu..to
לא יודע איך בדיוק להסביר את זה
מנגינה חזקה הולכת חזק עכשיו במעדונים
מי שמוצא אחלה גבר
יאללה ביי בינתיים |
Daniel B - Gods keyboards
אני כמעט בטוח מהתיאור שלך . |
|
|
| Dj-Lico |
| quote: | Originally posted by YoraY
help!!!
קטע האוס מסחרי חזק מתוך מאגר השירים המצומצם של רדיו בי יו
הווקאל נשמע כמו מייקל ג'קסון משו.....
בכל מקרה ניגנתי את הוואקל
[[ LINK REMOVED ]]
|
hi_tack_-_say_say_say_(waiting_4_u) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
hi_tack_-_say_say_say_(waiting_4_u) |
כה אבל עד שקולטים באיזה שיר מדובר אני מוצא לבד כבר... :) |
|
|
| Viber |
| אני יודע שזה קשה רצח אבל מישהו יודע מה השיר שיש בפרומו של ערוץ 8 לתוכנית חדשה שתעלה: "בחזרה לתחתית"? - זה שיר כזה משנות ה80... |
|
|
| eyali22 |
אני מחפש שיר שהולך עכשיו חזק במועדונים לזמר יש קול כמו של מייקל גקסון והוא הולך ככה:
i don't konw .... and it's you ... you!!! ...i don't know
בחייאת חברה תמצאו לי אותו |
|
|
| gErver |
וואי גבר אנחנו נעשה הכל בשביל למצוא לך את זה..
טוב חברה איך עושים את זה, אני אומר נתפצל לכמה חוליות חיפוש
אני ינהל את כל המבצע,
התחלת סריקה ביישור קו !!
אני לא שומע
כן המפקד :whip: |
|
|
| Shahar |
אצלנו זה יותר ככה:
"נעלם פריט, מי שמוצא אותו מקבל יום חופש" |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by eyali22
אני מחפש שיר שהולך עכשיו חזק במועדונים לזמר יש קול כמו של מייקל גקסון והוא הולך ככה:
i don't konw .... and it's you ... you!!! ...i don't know
בחייאת חברה תמצאו לי אותו |
מעניין מה זה נותן לך
אבל אתה אף פעם לא תענה...
אתה סתם רובוט שמחפש שירים
לא מסוגל לענות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין מה זה נותן לך
אבל אתה אף פעם לא תענה...
אתה סתם רובוט שמחפש שירים
לא מסוגל לענות |
כן ראסמי לא מבין מה הסתום הזה רוצה
נראה לי הוא סתם בוחן אותנו |
|
|
|
|