return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 174)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
תריץ חיפוש בסולסיק או בכל מקום אחר(חוץ מקאזא כמובן) וזה ימצא לך מליון יוזרים עם הטראק הזה
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by yaman
עשיין לא

דרך אגב הוטראק של רוברט פשוט מצוין

טנקס דוד
SMoKeR
אנשיםםםםםםם תעזרו לי דחוף בבקשה לזהות את הטראק הזה...זה טראק ישן רצחחח אני זוכר ששמעתי אותו לפני הרבה זמן ועד היום לא השגתי אותו כי אין לי מושג איך קוראים לטראק...זה משהו חזקקק רצח, קטע מדהים שמקפיץ לשמיים.
קיצר תשמעו תקטע ותנסו לזהות אותו
לינק:
http://www.websamba.com/SMoKe-MaN/shay/ID.mp3
yaman
הלינק לא טוב אח שלי
SMoKeR
quote:
Originally posted by yaman
הלינק לא טוב אח שלי
אם זה לא עובד תנסו מכאן
http://www.websamba.com/SMoKe-MaN/shay/ID.zip
GLoBaL-MUZiK
ידוע למישהו על חידוש לשיר של מייקל "אני אונס ילדים" ג'יקסון
Beat it???
KrazyDJs
מישהו שמע על bootleg של

insomania vs. sweet dreams

?

שמעתי את זה אתמול ב MTV
הקליפ מעפן אבל הטראק יצא משו בסט...

קיים דבר כזה בכלליות?
KrazyDJs
אמ, עוד משו..סורי על הדאבל פשוט..

שיר האוסי כזה
בחורה שרה
"i want to be connected, i want to be effected"

מישהו מכיר?
eXeTik
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ, עוד משו..סורי על הדאבל פשוט..

שיר האוסי כזה
בחורה שרה
"i want to be connected, i want to be effected"

מישהו מכיר?


Narcotic thrust - I like it
KrazyDJs
quote:
Originally posted by eXeTik
Narcotic thrust - I like it


שחכתי לערוך..כבר מצאתי..
זה היה לחבר שלי..
נפלאות הסולסיק והאנשים הטמבלים בחדר שם :D

Sniper
quote:
Originally posted by SMoKeR
אם זה לא עובד תנסו מכאן
http://www.websamba.com/SMoKe-MaN/shay/ID.zip


01-astrix_-_life_system-psi.mp3
Dr.SuS
היי חברה אני צרך עזרה דחוף
יש שיר שהוא לא טראק אבל עם הרבה ווקאל
גבר שר אותו
היה אותו ברשת ב' לפני שבוע
ואני חייב אותו לעבודה
לא מצליח לזהות
יש שם שורה כזאת

you rise me up atop mounten you rise me up above the sea

הלפ !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement