|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| תריץ חיפוש בסולסיק או בכל מקום אחר(חוץ מקאזא כמובן) וזה ימצא לך מליון יוזרים עם הטראק הזה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by yaman
עשיין לא
דרך אגב הוטראק של רוברט פשוט מצוין |
טנקס דוד |
|
|
| SMoKeR |
אנשיםםםםםםם תעזרו לי דחוף בבקשה לזהות את הטראק הזה...זה טראק ישן רצחחח אני זוכר ששמעתי אותו לפני הרבה זמן ועד היום לא השגתי אותו כי אין לי מושג איך קוראים לטראק...זה משהו חזקקק רצח, קטע מדהים שמקפיץ לשמיים.
קיצר תשמעו תקטע ותנסו לזהות אותו
לינק:
http://www.websamba.com/SMoKe-MaN/shay/ID.mp3 |
|
|
| yaman |
| הלינק לא טוב אח שלי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ידוע למישהו על חידוש לשיר של מייקל "אני אונס ילדים" ג'יקסון
Beat it??? |
|
|
| KrazyDJs |
מישהו שמע על bootleg של
insomania vs. sweet dreams
?
שמעתי את זה אתמול ב MTV
הקליפ מעפן אבל הטראק יצא משו בסט...
קיים דבר כזה בכלליות? |
|
|
| KrazyDJs |
אמ, עוד משו..סורי על הדאבל פשוט..
שיר האוסי כזה
בחורה שרה
"i want to be connected, i want to be effected"
מישהו מכיר? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ, עוד משו..סורי על הדאבל פשוט..
שיר האוסי כזה
בחורה שרה
"i want to be connected, i want to be effected"
מישהו מכיר? |
Narcotic thrust - I like it |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Narcotic thrust - I like it |
שחכתי לערוך..כבר מצאתי..
זה היה לחבר שלי..
נפלאות הסולסיק והאנשים הטמבלים בחדר שם :D |
|
|
| Sniper |
01-astrix_-_life_system-psi.mp3 |
|
|
| Dr.SuS |
היי חברה אני צרך עזרה דחוף
יש שיר שהוא לא טראק אבל עם הרבה ווקאל
גבר שר אותו
היה אותו ברשת ב' לפני שבוע
ואני חייב אותו לעבודה
לא מצליח לזהות
יש שם שורה כזאת
you rise me up atop mounten you rise me up above the sea
הלפ !!! |
|
|
|
|