|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
היה איזה טראק ששמעתי ב
BU
שנסעתי היום לנתניה
זה היה בזה
superstar bababagsldsbdsbd
ולא הזה אם הרמיקס של אייזק
משהו חמוד נורא, אם מישהו יודע אז בבקשה שיכתוב פה למה אני משתגע |
היית בעיר שלי ולא אמרת לי!?@#
מניאק! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
היה איזה טראק ששמעתי ב
BU
שנסעתי היום לנתניה
זה היה בזה
superstar bababagsldsbdsbd
ולא הזה אם הרמיקס של אייזק
משהו חמוד נורא, אם מישהו יודע אז בבקשה שיכתוב פה למה אני משתגע |
אהם.. יש מצב שאתה מתכוון ל
The Ones - Superstar (Extended Mix).mp3
??? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
היית בעיר שלי ולא אמרת לי!?@#
מניאק! |
אחי היית אצל עודד מתישהו?
| quote: | Originally posted by Trance man
אהם.. יש מצב שאתה מתכוון ל
The Ones - Superstar (Extended Mix).mp3
??? |
אני מוריד עכשיו את זה ואני יודיע לך, אם זה באמת זה שיחקת אותה.......תודה רבה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי היית אצל עודד מתישהו?
|
עד עכשיו לא:] |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
עד עכשיו לא:] |
נו אז איך אתה רוצה שאני יפגש איתך? אין לי את הפרטים שלך אפילו
:D |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
היית בעיר שלי ולא אמרת לי!?@#
מניאק! |
רגע רגע !
מה זאת אומרת העיר שלך?
אתה נתנייתי וככה מודה בלי בושה?
מאיפה אתה בנתניה ? איזה בי"ס ??? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Trance man
אהם.. יש מצב שאתה מתכוון ל
The Ones - Superstar (Extended Mix).mp3
??? |
כן כן כן כן כן, זה זה אחי תודההההההההההההה רבה שיחקת אותה
ימלךךךךךךךךך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by clubber@work
רגע רגע !
מה זאת אומרת העיר שלך?
אתה נתנייתי וככה מודה בלי בושה?
מאיפה אתה בנתניה ? איזה בי"ס ??? |
אני לא כ"כ גאה אבל חשיש
אני לומד בליבוביץ
מממ ברק מה קשור היית אומר לי שאתה קופץ לנתניה הייתי פוגש תך איפשהוו
חפיף הפעם אני יסלח
בעזרת ה' השבוע אני יקפוץ לעודד אני מקווה
אם הוא ירצה
:] |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני לא כ"כ גאה אבל חשיש
אני לומד בליבוביץ
מממ ברק מה קשור היית אומר לי שאתה קופץ לנתניה הייתי פוגש תך איפשהוו
חפיף הפעם אני יסלח
בעזרת ה' השבוע אני יקפוץ לעודד אני מקווה
אם הוא ירצה
:] |
וואלה? ליבוביץ' מכיר אחד חמור שקוראים לו
אביב לביא? הוא למד שם עד לא מזמן |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני לא כ"כ גאה אבל חשיש
אני לומד בליבוביץ
מממ ברק מה קשור היית אומר לי שאתה קופץ לנתניה הייתי פוגש תך איפשהוו
חפיף הפעם אני יסלח
בעזרת ה' השבוע אני יקפוץ לעודד אני מקווה
אם הוא ירצה
:] |
תאמין לי בי"ס הכי חרא בארץ..
איזה כיתה אתה?
אני סיימתי שנה שעברה |
|
|
| Sniper |
כןן חרא של ביצפר שונאאאאא אותו!!!!
אני לומד ביב עכשיו
וברק לא אני לא חושב שאני מכיר אולי בפנים |
|
|
| clubber@work |
וואלה?
איך קוראים לך?
כיתה? |
|
|
|
|