| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
פאק בן אדם זה אחד השירים המגעילים שהיו לאחרונה באמטיוי
ממש אבל ממש שנאתי אותו מהרגע הראשון ששמתעי אותו
עוד שבפזמון זה נשמע כמו איזה שיר של מייקל זג'סון ויש כל הזמן קטעים מאיזה שיר קלאסי כזה
מאיפה הטאקי הזה הגיע פתאום??
פתאום בא מתחיל לנוסע על אופניים באמצע ניו יורק
:p
ומה קורה איתך שחר?
לא רואים לא שומעים
טאלק טו מי אין דה אייסיקיו :) |
חח אחי אתה מכיר תשירים האלה שמרוב שחורשים עליהם ברדיו זה נתקע לך בראש..
ו.. כן לאחרונה קצת עסוקים
חזרתי סופית
:)
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אני יודע שזה נשמע מצחיק
אבל אתם מכירים את הלהקה ראמשטיין? יעני
Rammstein
אני מחפש רמיקסים לשירים שלהם
לא משנה איזה סגנון הרמיקס...... העיקר שיהיה רמיקס.......
תודה מראש :D |
אחד הטובים והישנים:
Rammstein - Ich Will (Vandit Mix) טראנס כמובן..
| quote: | Originally posted by oDrori
יש רמיקס שפול ואן דייק עשה להם... לחא יודע לאיזה שיר. |
אתה מתכוון למה שנתתי:) |
|
|