return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 145)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
טוווווווווווווב דודו תמשיך ככה!

פעם היה שיר כניסה באקזיט פופ כזה
משהווווווו..... i wanna feel משהו ...... uhhhhhh uhhhhhhuhuhhhhhhh

למישהו יש מושג?


Robbie Williams - Feel ?
eXeTik
quote:
Originally posted by ronsh
עופרה ניסים היה אתמול בחורבה...קיצר הוא ניגן איזה שיר ניו יורק האוס עם צלילי רקע חזקים ורק אחרי כמה דקות היה ווקאל נשי שאמרה משהו כמו
He Is My Love/Life Star

משהו כזה...
אחד השירים הכי יפים ששמעתי אי פעם


אין על הטראקים האלה של עופר ניסים שאף אחד לא מזהה
אני חולה על הסגנון שלו
מעניין אותי לשמוע...
ronsh
quote:
Originally posted by eXeTik
אין על הטראקים האלה של עופר ניסים שאף אחד לא מזהה
אני חולה על הסגנון שלו
מעניין אותי לשמוע...


חופשי אחי
זה לא פעם ראשונה שאני שומע תשיר הזה בסט שלו

בכל אופן..מישהו אמר לי שיש מצב שזה
The Rock - Love Star
אז לא מצאתי את השיר באהב
אני רק יודע ש
USF
שחררו את זה תחת השם
01.love star

למישהו יש את זה אולי?
idanhakia
טוב אתמול הייתי במסיבה של DJ TON TB באומן

הוא התחיל בטראק
Luke Chable & Danny Bonnici - Ride(Original Mix)

אחרי זה הוא שם איזה שיר שאני לא יודע מאיפה הוא בא לי
שיר מדהים
היו לו VOCALIM
סטייל UNDERWORLD - BORN SLEEPY
יענו עם אותו טונים כהלו והקול הצרוד
משהו ליגה
ואני מחפש אותו בנרות !!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
Robbie Williams - Feel ?


לא אחי.... זאת בת שרה שם.....

שמעתי במסיבה גירסא בת זונה ל
into the groove
של מדונה..
איזה גירסאות טובות יש לזה?
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
לא אחי.... זאת בת שרה שם.....

שמעתי במסיבה גירסא בת זונה ל
into the groove
של מדונה..
איזה גירסאות טובות יש לזה?


טוב אז אני לא יודע את הראשון אבל בקשר לזה של מדונה הגירסאות שידועות לי הן:
Madonna - Into The Groove (Kid Vicious White Label).mp3 - שזה דיסקו סטייל כזה
Blackjack - Into the groove - דאנס

ויש עוד אחד שסתם יש בו תמילים האלה ככה שיכול להיות שהיתבלבלת:
Klubb DJz ft. Reanimator - Into the Groove (Jan Wayne Extend)

כניראה טעיתי אבל זה כול מה שאני מכיר לשיר הזה
Dj Black
אנשים אני צריך המלצות למיקסים של שירים חדשים דברים בסגנון

01_britney_spears-toxic__armand_van_helden_remix-mtc
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)

תודה לכל העוזרים
:happy2:
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
טוב אז אני לא יודע את הראשון אבל בקשר לזה של מדונה הגירסאות שידועות לי הן:
Madonna - Into The Groove (Kid Vicious White Label).mp3 - שזה דיסקו סטייל כזה
Blackjack - Into the groove - דאנס

ויש עוד אחד שסתם יש בו תמילים האלה ככה שיכול להיות שהיתבלבלת:
Klubb DJz ft. Reanimator - Into the Groove (Jan Wayne Extend)

כניראה טעיתי אבל זה כול מה שאני מכיר לשיר הזה


תודה אחי בסוף זה
Madonna - Into The Groove 2002 (Xaylor Club Mix)
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Black
אנשים אני צריך המלצות למיקסים של שירים חדשים דברים בסגנון

01_britney_spears-toxic__armand_van_helden_remix-mtc
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)

תודה לכל העוזרים
:happy2:


the_underdog_project_-_saturday_night_(hardwell_mix)
Madonna-Into_the_Groove__Love_to_Infinity_Remixes-CDS-2003-NVS
Janet_Jackson-Throb_Alright__Remixes-Promo-CDR-2004-NVS
Britney_Spears-Breathe_on_Me__Junior_Vasquez_Remix-CDR-2004-NVS
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
Britney_Spears-Breathe_on_Me__Junior_Vasquez_Remix-CDR-2004-NVS


לא משהו, לא שווה הורדה, דיי איכזב
אותי לפחות

Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
לא משהו, לא שווה הורדה, דיי איכזב
אותי לפחות


כן ראסמי לא משהו... הוא רצה רמיקסים ...
toxic
אחד הטובים שלה
TheKli
אחים שלי השבוע שמעתי טרנס - טכנו גרמני
שהולך ככה :
DOOOOOOOOOOO ASSSSSSSSSS
do assssssss do asssssss
יש אותו גם באחת הסיצנות בסרט " קיץ אחד של סוטול "
:happy2: :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement