|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוווווווווווווב דודו תמשיך ככה!
פעם היה שיר כניסה באקזיט פופ כזה
משהווווווו..... i wanna feel משהו ...... uhhhhhh uhhhhhhuhuhhhhhhh
למישהו יש מושג? |
Robbie Williams - Feel ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ronsh
עופרה ניסים היה אתמול בחורבה...קיצר הוא ניגן איזה שיר ניו יורק האוס עם צלילי רקע חזקים ורק אחרי כמה דקות היה ווקאל נשי שאמרה משהו כמו
He Is My Love/Life Star
משהו כזה...
אחד השירים הכי יפים ששמעתי אי פעם |
אין על הטראקים האלה של עופר ניסים שאף אחד לא מזהה
אני חולה על הסגנון שלו
מעניין אותי לשמוע... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על הטראקים האלה של עופר ניסים שאף אחד לא מזהה
אני חולה על הסגנון שלו
מעניין אותי לשמוע... |
חופשי אחי
זה לא פעם ראשונה שאני שומע תשיר הזה בסט שלו
בכל אופן..מישהו אמר לי שיש מצב שזה
The Rock - Love Star
אז לא מצאתי את השיר באהב
אני רק יודע ש
USF
שחררו את זה תחת השם
01.love star
למישהו יש את זה אולי? |
|
|
| idanhakia |
טוב אתמול הייתי במסיבה של DJ TON TB באומן
הוא התחיל בטראק
Luke Chable & Danny Bonnici - Ride(Original Mix)
אחרי זה הוא שם איזה שיר שאני לא יודע מאיפה הוא בא לי
שיר מדהים
היו לו VOCALIM
סטייל UNDERWORLD - BORN SLEEPY
יענו עם אותו טונים כהלו והקול הצרוד
משהו ליגה
ואני מחפש אותו בנרות !!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
Robbie Williams - Feel ? |
לא אחי.... זאת בת שרה שם.....
שמעתי במסיבה גירסא בת זונה ל
into the groove
של מדונה..
איזה גירסאות טובות יש לזה? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא אחי.... זאת בת שרה שם.....
שמעתי במסיבה גירסא בת זונה ל
into the groove
של מדונה..
איזה גירסאות טובות יש לזה? |
טוב אז אני לא יודע את הראשון אבל בקשר לזה של מדונה הגירסאות שידועות לי הן:
Madonna - Into The Groove (Kid Vicious White Label).mp3 - שזה דיסקו סטייל כזה
Blackjack - Into the groove - דאנס
ויש עוד אחד שסתם יש בו תמילים האלה ככה שיכול להיות שהיתבלבלת:
Klubb DJz ft. Reanimator - Into the Groove (Jan Wayne Extend)
כניראה טעיתי אבל זה כול מה שאני מכיר לשיר הזה |
|
|
| Dj Black |
אנשים אני צריך המלצות למיקסים של שירים חדשים דברים בסגנון
01_britney_spears-toxic__armand_van_helden_remix-mtc
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
תודה לכל העוזרים
:happy2: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
טוב אז אני לא יודע את הראשון אבל בקשר לזה של מדונה הגירסאות שידועות לי הן:
Madonna - Into The Groove (Kid Vicious White Label).mp3 - שזה דיסקו סטייל כזה
Blackjack - Into the groove - דאנס
ויש עוד אחד שסתם יש בו תמילים האלה ככה שיכול להיות שהיתבלבלת:
Klubb DJz ft. Reanimator - Into the Groove (Jan Wayne Extend)
כניראה טעיתי אבל זה כול מה שאני מכיר לשיר הזה |
תודה אחי בסוף זה
Madonna - Into The Groove 2002 (Xaylor Club Mix) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אנשים אני צריך המלצות למיקסים של שירים חדשים דברים בסגנון
01_britney_spears-toxic__armand_van_helden_remix-mtc
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
תודה לכל העוזרים
:happy2: |
the_underdog_project_-_saturday_night_(hardwell_mix)
Madonna-Into_the_Groove__Love_to_Infinity_Remixes-CDS-2003-NVS
Janet_Jackson-Throb_Alright__Remixes-Promo-CDR-2004-NVS
Britney_Spears-Breathe_on_Me__Junior_Vasquez_Remix-CDR-2004-NVS |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
Britney_Spears-Breathe_on_Me__Junior_Vasquez_Remix-CDR-2004-NVS |
לא משהו, לא שווה הורדה, דיי איכזב
אותי לפחות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא משהו, לא שווה הורדה, דיי איכזב
אותי לפחות |
כן ראסמי לא משהו... הוא רצה רמיקסים ...
toxic
אחד הטובים שלה |
|
|
| TheKli |
אחים שלי השבוע שמעתי טרנס - טכנו גרמני
שהולך ככה :
DOOOOOOOOOOO ASSSSSSSSSS
do assssssss do asssssss
יש אותו גם באחת הסיצנות בסרט " קיץ אחד של סוטול "
:happy2: :disbelief |
|
|
|
|