|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| dj-eyali |
| את השיר הזה סבבה ומה אם שאר השירים שביקשתי בטוח אתם מכירים אותם!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
אתה קורא לנו מניאקים?
ימכוער תגיד תודה שעזרו לך
אפחד לא מכיר אותך פה גם ככה
אז באת ישר בלי להגיד שלום בלי כלום וביקשת עזרה ועזרו לך
אז לך זדיין ואל תכנס יותר לפה
ואתה באמת מעורר רחמים
איזה מוזיקה אתה שומע אלוהים ישמור?
ביי |
|
|
| dj-eyali |
סתם אמרתי את זה בצחוק וזכותי לשמוע איזה מוזיקה שאני רוצה פשוט את השירים האלו אני מחפש בנרות תודה באמת עזרת לי למצוא שיר אחד אבל ביקשתי שתמצוא לי עוד שניים אתם בטוח מכירים אותם אז בחייאת תביאו לי תשמות שלהם
ביי בינתיים |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
ביי בינתיים |
לא לא... ביי לצמיתות!!
:wtf:
סתם... וואלה לא יודע אחי מצטער |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
אני רואה שתשיר השני לא מצאתם לי אז אני ינסה לתאר לכם אותו אחרת ...
זה הולך ככה
hold me baby against your body
משהו כזה
והשלישי זה שיר האוס כזה שיש בו שורה שבה הוא אומר
disco ,disco, disco ,disco .....
חברה פליז תמצאו לי אותם ואתם הכי ענקיים בעולם
!!!!
ביי בינתיים |
סתם מעניין לדעת איפה לעזאזל שמעת אותם? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
אני רואה שתשיר השני לא מצאתם לי אז אני ינסה לתאר לכם אותו אחרת ...
זה הולך ככה
hold me baby against your body
משהו כזה
והשלישי זה שיר האוס כזה שיש בו שורה שבה הוא אומר
disco ,disco, disco ,disco .....
חברה פליז תמצאו לי אותם ואתם הכי ענקיים בעולם
!!!!
ביי בינתיים |
סתם מעניין לדעת איפה לעזאזל שמעת אותם? |
|
|
| dj-eyali |
חברה איך אתם לא מכירים אותם זה השירים הכי חמים שהולכים היום
ב"אומן 17" בסט של די גי ערן ברנע!!!! טוב אבל אם אתם לא מוצאים אז לא משנה תודה בכל אופן |
|
|
| Segev |
| הבעיה היא שאנשים לא מכירים את השירים האלה כי הם לא שומעים את הזבל הזה אני בטוח שב ביו יעזרו לך באמת... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
חברה איך אתם לא מכירים אותם זה השירים הכי חמים שהולכים היום
ב"אומן 17" בסט של די גי ערן ברנע!!!! טוב אבל אם אתם לא מוצאים אז לא משנה תודה בכל אופן |
די להגיד שטויות
ומה נסגר עם ערן ברנע? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
די להגיד שטויות
ומה נסגר עם ערן ברנע? |
נותנים לו בכלל לעלות על העמדה באומן? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Shahar
נותנים לו בכלל לעלות על העמדה באומן? |
אנערף
זה פשוט עצוב שלדיג'יים כמוהו יש שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אנערף
זה פשוט עצוב שלדיג'יים כמוהו יש שם |
יותר עצוב שדיגיים כמוהו עוד בחיים:\ |
|
|
|
|