|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by guetag
Noemi - When Angles Kiss
למישהו יש כבר את זה? |
לי
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
Noemi - When Angles Kiss
למישהו יש כבר את זה? |
גם לי :D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by guetag
Noemi - When Angles Kiss
למישהו יש כבר את זה? |
חחחח
גם לי
:D
Alex-G_and_Fame-Freedom_2002_Incl_Green_Court_Remix-Vinyl-2002-MTC
01_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__martin_eyerer_remix-mtc
02_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__alex-g_and_fame_2002_remix-mtc
03_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__green_court_remix-mtc
איכותי מאווווווד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
גם לי
:D
Alex-G_and_Fame-Freedom_2002_Incl_Green_Court_Remix-Vinyl-2002-MTC
01_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__martin_eyerer_remix-mtc
02_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__alex-g_and_fame_2002_remix-mtc
03_alex-g_and_fame-g_and_fame-freedom_2002__green_court_remix-mtc
איכותי מאווווווד |
זה לא הט'רד של ההמלצות אלא של הבקשות |
|
|
| DjChook |
חחחח ראסמי רועי פתאום אני קולט כזה
WTF הוא ממליץ ?
והבנו, רועי ויובל, שיש לכם מקורות, חחח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
למה אתה מתכוון יותר רגוע?
השיר הארד או פרוגרסיב
בקיצור אני לא יתנגד לקבל את שיר פרוגרסיב........
אחד שר ויש לו קול דומה של אחד מלהקה פייב
ומה שאני זוכר זה משהו עם תופים שהוא אומר ו
I wanna ride it
Addicted to the drum beats
או משהו כזה |
האמת- אני לא זוכר בדיוק, אני זוכר שממש אהבתי את זה וזה היו המילים
אם יצא לי לשמוע את זה עוד פעם אני אגיד לך
דורי- יש מצב תשאל את תומאס בשבילי? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
האמת- אני לא זוכר בדיוק, אני זוכר שממש אהבתי את זה וזה היו המילים
אם יצא לי לשמוע את זה עוד פעם אני אגיד לך
דורי- יש מצב תשאל את תומאס בשבילי? |
אבל זה היה פרוגרסיב/טרייבל האוס נכון? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eXeTik
האמת- אני לא זוכר בדיוק, אני זוכר שממש אהבתי את זה וזה היו המילים
אם יצא לי לשמוע את זה עוד פעם אני אגיד לך
דורי- יש מצב תשאל את תומאס בשבילי? |
אין בעיה... מתישהו השבוע בטח. אתה יכול לכתוב לי עליו שוב כמה שיותר פירוט? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין בעיה... מתישהו השבוע בטח. אתה יכול לכתוב לי עליו שוב כמה שיותר פירוט? |
יש שניים:
אחד זה צעקת קאובויי
"ייייייייייההההההההההההההההההאאאאאאאאא"
ואז מתחיל קצב עצבני
והשני זה ה
"I like drums"
הזה
היו שם פול שמתתי לדעת איך קוראים להם אבל אין לי שום סימני זיהויי, הוא שם שם כמה הארדים שחשבתי אני מת... תשאל אותו שמות של הארדים שהוא שם שם או לפחות שיזרוק לך כמה שמות של טראקים פחות מוכרים שהוא ניגן שם.
ותודה מראש :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יש איזה שיר שאני מחפש. משמיעים אותו הרבה בבי יו...........
זה סגנון דאנס ממוסחר כזה........
יש שם בחורה ששרה
she moves her head, she moves her feet
she knows the groove like it is her heartbeat
בלה בלה בלה....... ואז היא שרה כזה
la la la la la la la.............
מישהו יודע על מה אני מדבר??????? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יש איזה שיר שאני מחפש. משמיעים אותו הרבה בבי יו...........
זה סגנון דאנס ממוסחר כזה........
יש שם בחורה ששרה
she moves her head, she moves her feet
she knows the groove like it is her heartbeat
בלה בלה בלה....... ואז היא שרה כזה
la la la la la la la.............
מישהו יודע על מה אני מדבר??????? |
כן אחי!!!!
קוראים לזה:::
karaja - she moves (la la la)
יש לזה גם גרסת הארד
karaja-she_moves_la_la_la_x900_extended_mix
שיר דאנס נחמד כזה
אבל אני לא יודע אם תמצא את הגרסדא שאתה מחפש
אולי בקאזה...
תראה שם אולי לא ניסיתי
או ב
winMX |
|
|
| DjChook |
אורן תחבר לאיסייקיו אני אשלח לך את ה
X900 |
|
|
|
|