| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה מה ששמים
ולא שמעתי את פייט'לס או את אודיו בוליס... וגם לא את מדונה בשום מסיבה |
בקשר לריסון
נראה לי זה ה
original mix
ובקשר למדונה, דווקא שמעתי את זה
שמעתי את זה בקו ובטי אל וי
ואת פייט'לס ואת אודיו בוליס גם אני לא שמעתי בשום מקום |
|
|