|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
1) Audio Bullys - We Don't Care
איך קוראים למיקס הקצבי שלו?
2) snap- rythem is a dancer
לא המיקס של סי ג'יי סטון...
3) madonna- american life
זה באמת
peter rauhofers american anthem
תודה :)
4) tatu- not gonna get us
תודה רועי
5) Faithless- insonia
Player One - Insomnia
ועוד פעם תודה רועי :)
6) Ian van dahl- reason
7) Waighfield- saturday night
טוב... נשארו
1) Audio Bullys - We Don't Care
2) snap- rythem is a dancer
3) Ian van dahl- reason
4) Waighfield- saturday night |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב... נשארו
1) Audio Bullys - We Don't Care
2) snap- rythem is a dancer
3) Ian van dahl- reason
4) Waighfield- saturday night |
נסה
x 900 remix
לריט'ם איז א דאנסר...
ואת הדי די רמיקס לריזון...
אם זה לא הדי די אז זה האקסטנדד |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
3) madonna- american life
זה באמת
peter rauhofers american anthem
4) tatu- not gonna get us
תודה רועי
|
????תודה רועי
:mad: :whip: :mad:
חחחחחחחחחח
סתםםם סתםםם
בקטנות
:toothless |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
דווקא נראה לי הרמיקס של סופרצ'מבו ל ריטם איס אה דנסר
snap_-_rhythm_is_a_dancer_(superchumbo_synergy_remix) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by guetag
Tatu - Not Gonna Get Us (Dave Aude Extended Vocal Mix
זה מה ששמים |
לא נכון
אולי במסיבות שאתה הולך, זה מה ששמים
אבל ברב המסיבות זה מה שאמרתי
Promiseland Remix |
|
|
| H.A. |
מה אתם יודעים על
Trilithon - Dagion?
הטראק המהדים קיבל אי פעם שחרור רשמי?
הפעם היחידה שנתקלתי בו הייתה באוסף של
Sensation
משנת 2002... |
|
|
| sputnik_IL |
מחפש את הטראק הראשון של ארמין אשר ידוע בשם
Armin - push
כל היודע על אימצעו או דבר אחר
אנא לפנות אלי בה"פ
תודה
רפי גינת
שמישהו ינסה לעצור אותי:D |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
מחפש את הטראק הראשון של ארמין אשר ידוע בשם
Armin - push
כל היודע על אימצעו או דבר אחר
אנא לפנות אלי בה"פ
תודה
רפי גינת
שמישהו ינסה לעצור אותי:D |
בא לי שאחד מהמודים יעצור אותך..
:toothless |
|
|
| Sniper |
מישהו יודע איך קוראים לגירסא החדשה של
Blackstreet - no diggity
זאת שמשמעים במלא מלא מסיבות
? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
מישהו יודע איך קוראים לגירסא החדשה של
Blackstreet - no diggity
זאת שמשמעים במלא מלא מסיבות
? |
יווווווווו סאמק
ברח לי השם
אני אחפש,שניה שניה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
מישהו יודע איך קוראים לגירסא החדשה של
Blackstreet - no diggity
זאת שמשמעים במלא מלא מסיבות
? |
קבל אחיייייייייייי
Sarah Connor - French Kissing |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
קבל אחיייייייייייי
Sarah Connor - French Kissing |
חחחח אחי אתה בטוח שזה זה?!
חחח אוקי אני יבדוק את זה |
|
|
|
|