|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
symphony_of_love-independence_party_at_dome_tel_aviv_06-05-2003-1real
האם למישהו יש את הטראק ליסט של זה
שישים כאן בבקשה
יש שם טראק
ששגע אותי
תודה מראש אלי :tongue3 |
אין לי תטראק ליסט
אבל מאוד מאוד מאוד הייתי רוצה את הלייב סט הזה..
צור איתי קשר כמה שיותר מהר |
|
|
| nFaivel |
קראתי בגליון הקודם של
dj העיר
על הרכב ותיק מאוד שקוראים לו craftwork
ומאוד מעניין אותי לשמוע את המוזיקה שלהם אז אם מישויודע עליהם משו או יש לו קטעים שלהם זה יהיה מצויין אם או ישלח לי פי אם או משו;) |
|
|
| ronsh |
גלדר ומילר נתנו בראש יום שישי בחורבה ........
הם ניגנו גרסה עצבנית לסטיספקשן של בני בנאסי...........
משהו בסגנון טרייבל....
חייב את הגרסה הזאת..
תודה.:) |
|
|
| nFaivel |
הגירסא הכי יפה של סטיספאקטשיין שמעתי אותה בסט של מישו ברדיו בי יו
זה מיקס של סטיספאקטשיין עם גאט באטטר של קיי אמ סי למישו יש? :D |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by nFaivel
הגירסא הכי יפה של סטיספאקטשיין שמעתי אותה בסט של מישו ברדיו בי יו
זה מיקס של סטיספאקטשיין עם גאט באטטר של קיי אמ סי למישו יש? :D |
יש לי את זה אחי.....
זה נקרא Kmc Feat Sandy - Get Better (Satisfaction Mix)
אם לא תמצא אני ישלח לך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ronsh
יש לי את זה אחי.....
זה נקרא Kmc Feat Sandy - Get Better (Satisfaction Mix)
אם לא תמצא אני ישלח לך |
קודם כל לא קוראים לזה
satisfaction remix
אלא
Get Better (Sfaction Mix)
דבר שני...
הרמיקס שנראה לי אתה מחפש ששמעת בבי יו זה ה
steve murano remix |
|
|
| nFaivel |
האמת שמה שחיפשתי היה הסטיספקטיון מיקס אבל לא משנה הורדתי את שתיהם וגם
מה שאתה המלצת היה טוב:D |
|
|
| eXeTik |
מחפש טראק של קול של אישה חוזר על עצמו:
"Vuada vuada vuada vuada..."
יש שם גם איזה משהו עם
"Camo'n..."
עוד אחד:
"ובלילות, ובלילות, עולות עולות לי מנגינות..."
בגירסת טראנס |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עוד אחד:
"ובלילות, ובלילות, עולות עולות לי מנגינות..."
בגירסת טראנס |
מוש בן ארי...
Mush Ben Ari - Ve'ech Shelo (Tayzax Remix)
אם אתה אוהב את הרמיקסים הישראלים
דבר איתי |
|
|
| -CosmicFire- |
אנשים
אני מחפש טראקים של פסיי כאלה סגנון של
The Prodigy - Voodoo People (Eskimo Remix)
תביאו לי כמה חדשים יחסית בבקשה
והאם מישהו פה יודע מתי ישתחרר
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אנשים
אני מחפש טראקים של פסיי כאלה סגנון של
The Prodigy - Voodoo People (Eskimo Remix)
תביאו לי כמה חדשים יחסית בבקשה
והאם מישהו פה יודע מתי ישתחרר
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix) |
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
לא ישתחרר לעולם, לצערינו הרב
ככה המלך (טיאסטו) אמר
הוא לא רוצה לשחרר את זה, כדי שיהיה משהו רק שלו שהוא יוכל לנגן בסטים שלו
הכוונה, הוא לא רוצה שיהיה את זה לכל דיג'יי בעולם |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TTman
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
לא ישתחרר לעולם, לצערינו הרב
ככה המלך (טיאסטו) אמר
הוא לא רוצה לשחרר את זה, כדי שיהיה משהו רק שלו שהוא יוכל לנגן בסטים שלו
הכוונה, הוא לא רוצה שיהיה את זה לכל דיג'יי בעולם |
בא לי להרוג אותו |
|
|
|
|