return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 5)
View this Thread in Original format
t0xIc
quote:
Originally posted by Scorchio
נו זה ישן תחת
זה הקטע שהוא אומר את זה ואז יש סירנה כזאת נכון?


כןכןכןכןכן אם אני לא טועה אז כןן
יואואואו אני פשוט מחפש תקטע הזה שנים!!!!
זה בסיגנון
back to earth (rave mix)
Scorchio
בסדר מה הלחץ אחינו
נמצא לך את זה
t0xIc
quote:
Originally posted by Scorchio
בסדר מה הלחץ אחינו
נמצא לך את זה



אמרתי לך פעם שאני חולה עלייך??

רוצה להיתחתן??
חחח
Scorchio
מת עלייך
:)
yahel222
יום שישי שמעתי גרסה חדשה לסנטנה
מישהו מכיר???
כמו הרגיל רק הגיטרות באות קצת לפני ועם הד וקצת שונה
אבל פצצצצצה
חייב למצוא
MoSH_MaN
אתה תותחחחחחחחח
אין אין עליך
אתה הגדול מכולם


מה זה פה!<@#
eXeTik
quote:
Originally posted by eXeTik
איך קוראים לשיר הזה:

"
Tell tell tell me why I'm feeling
Tell tell tell me why I feel for you
Tell tell tell me why I'm feeling the way that I do...
"

:conf:


*אהם*
oDrori
סורי אחי אני מניח שאין שמץ אז לא מגיבים
MoSH_MaN
לא יודעים!!!


ונזכרתי עכשיו שביקשת לדעת איך קוראים לשיר הזה שמדברים ערבית ועברית

משהו "הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה"

שמעתי את זה בתכלת....חחחח
פרוגרסיב
AnthemFreak
quote:
Originally posted by yahel222
יום שישי שמעתי גרסה חדשה לסנטנה
מישהו מכיר???
כמו הרגיל רק הגיטרות באות קצת לפני ועם הד וקצת שונה
אבל פצצצצצה
חייב למצוא

01-carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vinyl-2002-xds
אולי זה????????

eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ונזכרתי עכשיו שביקשת לדעת איך קוראים לשיר הזה שמדברים ערבית ועברית
משהו "הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה"
שמעתי את זה בתכלת....חחחח
פרוגרסיב


חחחחחחחחחחח, כן...
אני סתם רוצה לדעת איך קוראים לזה בשביל הצחוקים
הטראק עצמו ממש לא משהו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik


חחחחחחחחחחח, כן...
אני סתם רוצה לדעת איך קוראים לזה בשביל הצחוקים
הטראק עצמו ממש לא משהו


אמת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement