|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ADiSH
שיר ישן
שמישהו שר
you dont me, i dont you..
מישהו יודע? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מכיר תשיר הזההה
חחחחחחחחחח יש לי אתזה על דיסק עוד משנת התרתח
חחחחחח וואי אני יחפש אתזה.. |
|
|
| yahel222 |
לא לא עזרתם לי
שמעו
יש לי סמפל של זה בפלאפון אני יחפש עם יש לי מיקרופון או משהו או דרך להביא את זה למחשב ולעלות |
|
|
| warpedd_ |
אממ זה חידוש לזיר ישן..
הולך משהו כמו
pump it up ,pump the jam |
|
|
| itamarsan |
אהלן חבר'יהה
אני צריך את השם באנגלית של מי שזכתה באירוויזניון
אני ישמח אם תתנו לי את השם של הזמרת והשם של השיר באנגלית
תודהה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אממ זה חידוש לזיר ישן..
הולך משהו כמו
pump it up ,pump the jam |
המקורי זה
D.O.N.S. ft. Technotronik - Pump Up The Jam |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by oDrori
משהו כמו
Aquarius...
"חפש את זה בפסקול של "שיער |
אם זה עדיין ענייני..
5th Element - Aquarius |
|
|
| warpedd_ |
southstylers_-_pounding_senses_zany_and_walt_remix
בערך בדקה ה5
יש סמפל שממש מוכר לי מאיפשהו
משהו מזהה?
נראה לי טראק ישן של סקוט לא יודע |
|
|
| warpedd_ |
| משהו יכול לשלוח לי את האוסף החדש של טייסטו? |
|
|
| Dj-RapTor |
אם יש לך FTP
פרטי על המחשב שלך, אשלח לך
לא יכול דרך ה איסיקיו
:( |
|
|
| Dj-RapTor |
חברה, מישהו יכול בבקשה להגיד לי מתי זה השתחרר
Questia - Nexus Asia [Original mix]
? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
חברה, מישהו יכול בבקשה להגיד לי מתי זה השתחרר
Questia - Nexus Asia [Original mix]
? |
30 במאי אחי |
|
|
|
|