|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 135)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"I see you in my dreams
That's the way I like it"
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
offer nisim ft. maya - that's the way i like it
אני צודק ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
offer nisim ft. maya - that's the way i like it
אני צודק ? |
צודק בהחלט
אם תרצה רונן שלח לי הודעה אני ישלח לך |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
offer nisim ft. maya - that's the way i like it
אני צודק ? |
צודק גם צודק!
תודה חבר'ה... :) |
|
|
| Sniper |
למישהו יש ת'שיר
מיכל אמדורסקי - מה שתבקש ממני |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
למישהו יש ת'שיר
מיכל אמדורסקי - מה שתבקש ממני |
דבר איתי..
יש לי גירסה, אבל לא הכי סימפטית...:crazy: |
|
|
| Shahar |
יש שיר כזה פופ... לא זוכר איך הוא הולך אבל אומרים שם
.....way to the light
משהו כזה...
אני חייייייב תשם.. |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה- ג'סי פתח את הסט שלו בחממה אתמול עם איזה טראק שהולך
Hold me baby
Feel my body...
קול של אישה |
|
|
| nFaivel |
אוקי בימים הקרובים משתחרר
rank1 - symosnic רמיקס של דומונד
אז אני כבר מכין את השאלה לימים הקרובים:
למי יש את זה?:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אוקי בימים הקרובים משתחרר
rank1 - symosnic רמיקס של דומונד
אז אני כבר מכין את השאלה לימים הקרובים:
למי יש את זה?:D |
לי |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חבר'ה- ג'סי פתח את הסט שלו בחממה אתמול עם איזה טראק שהולך
Hold me baby
Feel my body...
קול של אישה |
Noyze - Stay With Me (Pulse Remix).mp3
תהנה אחי :D |
|
|
| DjNumShum |
afro-dite-turn_it_up__soundfactory_club_anthem_mix
טוב חיפשתי ולא מצאתיי
למיששהו יש???
בחייייייייית |
|
|
| AnthemFreak |
לי יש אחי
כנס לאיציק אם תרוצה |
|
|
|
|