|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סתם פשוט שיחה של 2 עמודים על טראק שאתה מחפש שבדוק שלא שוחרר עוד ומבחינת הרוב פה גם בטח יהיה אכזבה |
כל אחד והדעה שלו.. אני שמעתי תטראק בהופעה לא הימרתי שהוא יפה בגלל השם ..
והתיבש לי הזין מלהתווכח על זה.. אז חלאס.. |
|
|
| DjChook |
| למה הזין שלך היה רטוב מהתחלה ? מה השפכת על עצמך ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה הזין שלך היה רטוב מהתחלה ? מה השפכת על עצמך ? |
אל תשאל אל תשאל :)) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה הזין שלך היה רטוב מהתחלה ? מה השפכת על עצמך ? |
כל הכבוד לך על היציאה הטובה!!
חזק ביותר!!!!
:stongue: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי:]
תגידו יש גירסא יותר איטית ל
Dj Sammy - Havean
?? |
אם אני לא טועה יש משהו כזה
DJ Sammy and Yanou Candle Light Remix |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי:]
תגידו יש גירסא יותר איטית ל
Dj Sammy - Havean
?? |
נסה תאורגינל של בריאן אדאמס אחי |
|
|
| Vortex_SA |
אם למישהו יש מושג:
שמעתי בביו את דיג'יי ויק, הוא מתקלט נחמד אבל עם פטיפונים ופיינל סקרץ', אז יש למחשב שלו לפעמים דפקים... בקיצור הוא מתקלט כל מיני דברים, והיו שני טראקים שמשכו אותי במיוחד אם יש למישהו מושג (זה דיפ...)
הראשון זה טראק פרוגרסיבי, אפילו קצת גאראג', שיש איזה אחד שאומר משהו בסגנון:
how good is the head of my cock, ing u, when my other head, the one with the brains keeps thinking how ed up everything is...
ככה הוא מבלבל איזה דקה ויש כזה קול נמוך שאומר
sole
או
sole
או
song
משהו לא ברור כזה בקיצור, ויש גם קטע עם בחורה גונחת ברקע, זה קטע אחד שאני מת להשיג מאז ששמעתי את הרזידנט של הפצ'ה באיביזה שם את זה בשידור של הפצ'ה בביו...
קטע שני אני מנחש שזה של ויק, זה דיפ, עם ווקל של זמרת ישראלית ששרה כמו באופרה כזה "...את האהבה, ומים רבים לא ישתפו אותה" קטע גדול, חייב להשיג...
קיצר אם למישהו יש מושג שידבר, ועכשיו! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
קטע שני אני מנחש שזה של ויק, זה דיפ, עם ווקל של זמרת ישראלית ששרה כמו באופרה כזה "...את האהבה, ומים רבים לא ישתפו אותה" קטע גדול, חייב להשיג...
קיצר אם למישהו יש מושג שידבר, ועכשיו! |
הקטע היחיד שאני מכיר שמזכיר מישהי ששרה כמו באופרה זה
03-clerx_and_van_dijk-nocturne__original_mix-snd.mp3 |
|
|
| Sniper |
תודה,
אני יוריד את מה שאין לי וידיע אם מצאתי:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
תודה,
אני יוריד את מה שאין לי וידיע אם מצאתי:P |
הפליפ אנד פיל יחסית איטי לאחרים
וגם הסימון ושייקר
אתה נראה לי תאהב את הסיימון ושייקר
ודרך אגב... יש לי גם
clubstar remix |
|
|
| Shahar |
| יש איזה מיקסים טובים לעזאר עזאר? |
|
|
|
|