|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
1. ID
2. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
3. ID
4. dj vic - music is my life
5. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
6. tina_cousins-hymn (? remix)
7. ID |
טראק ראשון זה
Paradisco - Bailando
טראק ישן
יש לי אותו על דיסק
Volume 13
את השאר אם תשיג בעוצמה יותר גבוהה אני אזהה לך כנראה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
טראק ראשון זה
Paradisco - Bailando
טראק ישן
יש לי אותו על דיסק
Volume 13
את השאר אם תשיג בעוצמה יותר גבוהה אני אזהה לך כנראה |
אני מחפש את השם של החידוש
והסאמפלים בעוצמה גבוהה אחושרמוטה, לא בעיה לזהות למי שמכיר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני מחפש את השם של החידוש
והסאמפלים בעוצמה גבוהה אחושרמוטה, לא בעיה לזהות למי שמכיר |
את ה
ID
האחרים לא הצלחתי לשמוע בכלל
אבל לא בטוח שיש גירסא חדשה.....
חפש פשוט
Bailando |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
את ה
ID
האחרים לא הצלחתי לשמוע בכלל
אבל לא בטוח שיש גירסא חדשה.....
חפש פשוט
Bailando |
מזת'ומרת לא הצלחת לשמוע?
וחיפשתי
bailando
וגם הורדתי כמה מיקסים שמצאתי לזה... שום דבר לא תואם את מה שאני מחפש |
|
|
| oDrori |
3) Ian Van Dahl - Believe
יש לא מעט מיקסים אבל אני מניח שהנפוץ יותר הוא זה של
Kontakt
(נראה לי שככה מאייתים אותם)
אפילו טראק חמוד :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזת'ומרת לא הצלחת לשמוע?
וחיפשתי
bailando
וגם הורדתי כמה מיקסים שמצאתי לזה... שום דבר לא תואם את מה שאני מחפש |
לא הצלחתי לשמוע ז"א בקושי שומעים משו
וד"א
אתה אף פעם לא בצבא? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by oDrori
3) Ian Van Dahl - Believe
יש לא מעט מיקסים אבל אני מניח שהנפוץ יותר הוא זה של
Kontakt
(נראה לי שככה מאייתים אותם)
אפילו טראק חמוד :) |
מלך!!!
נשארו:
1. ID
2. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
3. Ian Van Dahl - Believe
4. dj vic - music is my life
5. Deborah Cox-Easy As Life (2+5=same)
6. tina_cousins-hymn (? remix)
7. ID
| quote: | Originally posted by Shahar
לא הצלחתי לשמוע ז"א בקושי שומעים משו
|
תגביר את הווליום- איכות זה מה שיש
אם אתה מכיר את הטראק לא תהיה לך בעיה לזהות
עובדה שזיהו את הרוב- נשארו כולה 2
| quote: | Originally posted by Shahar
וד"א
אתה אף פעם לא בצבא? |
?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תגביר את הווליום- איכות זה מה שיש
אם אתה מכיר את הטראק לא תהיה לך בעיה לזהות
עובדה שזיהו את הרוב- נשארו כולה 2
?! |
בקשר לטראקים ....ניסיתי לשמוע את ה
ID
כבר אז אמרתי שלא שומעים
לא יודע למה.....
ובקשר לצבא
אתה בן 20 לא?!
מה תעושה בבית? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר לטראקים ....ניסיתי לשמוע את ה
ID
כבר אז אמרתי שלא שומעים
לא יודע למה.....
|
"תלךךךךךךךךךךךךךך תגביייייייייייייייייייר" :stongue:
| quote: | Originally posted by Shahar
ובקשר לצבא
אתה בן 20 לא?!
מה תעושה בבית? |
בחיים שלך לא ראית מישהו שיוצא יומיות?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"תלךךךךךךךךךךךךךך תגביייייייייייייייייייר" :stongue:
בחיים שלך לא ראית מישהו שיוצא יומיות?! |
אחי זה שעתיות אצלך:)
אתה כל הזמן בבית יזבל....
אבל וואלה לבריאות
אני מאחל לכל חייל... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי זה שעתיות אצלך:)
אתה כל הזמן בבית יזבל....
אבל וואלה לבריאות
אני מאחל לכל חייל... |
לא מספיק צבא אני גם טוחן עבודה, בקושי נמצא פה אז מה אתה מזיין בשכל שאני כל הזמן בבית?! :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
טוב זה בטח בקשה מטומטמת.. אבל השיר הזה
אני מאמין שהוא של עופר ניסים שיש באמצע קטע בעברית של
"אל המדבר.... משהו עם הר..."
לא מסובך :)
תודה |
|
|
|
|