|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין בעיה... מתישהו השבוע בטח. אתה יכול לכתוב לי עליו שוב כמה שיותר פירוט? |
מאיפה אתה מכיר את תומאס? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
מאיפה אתה מכיר את תומאס? |
אני נכנס לחברת אירועים שהוא עובד בה, אח שלו מנהל וואח אחר גם עובד...
"קוראים לה "מוזיקה מיוחדת
רונן, תומאס בחו"ל, כשהוא חוזר אני אראה אותו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני נכנס לחברת אירועים שהוא עובד בה, אח שלו מנהל וואח אחר גם עובד...
"קוראים לה "מוזיקה מיוחדת
רונן, תומאס בחו"ל, כשהוא חוזר אני אראה אותו |
ואלה
יום שישי דיברתי איתו היינו במסיבה של ידידה משותפת...
שתראה אותו מסור לו ד"ש מדותן
מקמר תגיד לוווווו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה
יום שישי דיברתי איתו היינו במסיבה של ידידה משותפת...
שתראה אותו מסור לו ד"ש מדותן
מקמר תגיד לוווווו |
אוקיי :)
מקווה שלא יתקע בי מבט כזה של
Weirdo! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סבבה
תודה
אני מוריד גם את הרדיו מיקס וגם את ה
k900
עכשיו עוד משהו
איך קוראים לטראקים הפסיכודלים שגיל שם ברבע שעה האחרונה של הסט האחרון שלו? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
סבבה
תודה
אני מוריד גם את הרדיו מיקס וגם את ה
k900
עכשיו עוד משהו
איך קוראים לטראקים הפסיכודלים שגיל שם ברבע שעה האחרונה של הסט האחרון שלו? |
1200 mics - Mescaline
זה פסיכודלי איכותי!
אממ.. איפה אני משיג את הסט שלו?
למישו יש את הכתובת? |
|
|
| DjChook |
איפה שהבאתי לך
או שאני אמשיך לשלוח לך |
|
|
| Shahar |
בסט של
pvd - nova969sydney
הוא ניגן רמיקס טוב ל
040 - dreams
ולא כתוב את שם הרמיקס ברשימה..
יש הצעות? |
|
|
| Vortex_SA |
| 040 - dreams (PUMP Remix) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by oDrori
רונן, תומאס בחו"ל, כשהוא חוזר אני אראה אותו |
סבבה אגוזים! |
|
|
| eXeTik |
איך קוראים לחידוש של
"sweet dreams are made of this..."
שאלתי על זה לפני כמה זמן, רועי- נראה לי אתה הבאת לי איזה שם אבל זה לא זה
עכשיו משמיעים את זה פול בכל מקום, רק יום שבת שמעתי את אודי חמודי מנגן את זה ב-99 :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איך קוראים לחידוש של
"sweet dreams are made of this..."
שאלתי על זה לפני כמה זמן, רועי- נראה לי אתה הבאת לי איזה שם אבל זה לא זה
עכשיו משמיעים את זה פול בכל מקום, רק יום שבת שמעתי את אודי חמודי מנגן את זה ב-99 :) |
c&a - sweet dreams (some version) |
|
|
|
|