| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by ronsh
יש מצב שזה בוטלג..
אבל הלפרין ניגן את זה..
סביר להניח שהבוטלג זה רימייק אישי שלו...
חפיף..
אם אני ישיג את זה..
אני יביא לכם לשמוע |
הוא פשוט לקח זמרת ששרה את הפיזמון במקום הטראק המקורי, לא ניראה לי הוא שינה את הטראק עצמו, אחרי הכל הרמיקס הראשון שהוא עשה (למרות שאני לא ממש אוהב אותו) רץ ממש חזק במסיבות, אז למה סתם לגעת בו |
|
|