| YoraY |
| quote: | Originally posted by eyali22
הוא הולך ככה:
הוא מתחיל בקטע של צילצולים או פעמונים לא יודע מזה בדיוק ואז
הוא הולך ככה:
tonuu...nu..nu..to....tonuuu..nu.nu..to
לא יודע איך בדיוק להסביר את זה
מנגינה חזקה הולכת חזק עכשיו במעדונים
מי שמוצא אחלה גבר
יאללה ביי בינתיים |
אולי תרוצה לרשום את זה עוד הפעם? |
|
|