|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 193)
|
View this Thread in Original format
| StruckeR |
לא אחשלי... זה לא זה...
אין בטראק הזה מילים, חוץ מ LEFT RIGHT LEFT RIGHT
וזה טרייבל די חזק... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by StruckeR
לא אחשלי... זה לא זה...
אין בטראק הזה מילים, חוץ מ LEFT RIGHT LEFT RIGHT
וזה טרייבל די חזק... |
לא הגיוני
מקודם כתבת
| quote: | Originally posted by StruckeR
אני מחפש טראק טרבייל כזה
יש איש ששר כזה:
to the left, to the right, to the left, to the right....
left-right-left-right-left-right..... |
זה מה שהוא אומר בטראק שנתתי לך
"jump to the left, jump the right....left right left right ..."
אולי שמעת רמיקס שלו ... |
|
|
| Shahar |
מזה הסמפל הזה יא אהבל
זה נשמע כמו נמלים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה הסמפל הזה יא אהבל
זה נשמע כמו נמלים |
בונה יא מסכן מה נראה לך אני חייב לך צלילים? קיבלת סמפל - סתום תפה ותזהה אותו מישהו ביקש ממך ביקורת על הצליל שלו?..
ולמה תקורא לי אהבל מה קשור?! אני יכול לעשות לך שיעור בצלילים
!זה הצליל שבחרתי! זה! כן! נמלים! חרקים! דבורים
יצאת מסריח... תחשוב פעמים לפני שאתה כותב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
בונה יא מסכן מה נראה לך אני חייב לך צלילים? קיבלת סמפל - סתום תפה ותזהה אותו מישהו ביקש ממך ביקורת על הצליל שלו?..
ולמה תקורא לי אהבל מה קשור?! אני יכול לעשות לך שיעור בצלילים
!זה הצליל שבחרתי! זה! כן! נמלים! חרקים! דבורים
יצאת מסריח... תחשוב פעמים לפני שאתה כותב |
כפרה עליך תרגיע תדיבור הא?
וזה נשמע כמו נמלים |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YoraY
בונה יא מסכן מה נראה לך אני חייב לך צלילים? קיבלת סמפל - סתום תפה ותזהה אותו מישהו ביקש ממך ביקורת על הצליל שלו?..
ולמה תקורא לי אהבל מה קשור?! אני יכול לעשות לך שיעור בצלילים
!זה הצליל שבחרתי! זה! כן! נמלים! חרקים! דבורים
יצאת מסריח... תחשוב פעמים לפני שאתה כותב |
קצת נסחפנו לא? כולה אמר אהבל... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
קצת נסחפנו לא? כולה אמר אהבל... |
אני אוהב תאלה שיודעים לדבר פה... |
|
|
| StruckeR |
אני צריך עזרה די דחופה חבר'ה...
זוכרים את הטראק הישן והטוב של חואן? נקרא משהו
Spiruting Heads
או משהו דומה (לא זוכר תמילה הראשונה קיצר...)
אז קיצור אחים שלי, אם למישהוא יש עוד טראקים של חואן, או שמות של טראקים שלו, תודיעו לי בקשה.... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Rising
קצת נסחפנו לא? כולה אמר אהבל... |
כולה אמרתי מסכן ומסריח......
בקיצר שמישהו ינסה לזהות תמנגינה ההיא בבקשה
ואם זה נשמע מצחיק אז תצחקו... אין צורך בהערות שלא במקום.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
כולה אמרתי מסכן ומסריח......
בקיצר שמישהו ינסה לזהות תמנגינה ההיא בבקשה
ואם זה נשמע מצחיק אז תצחקו... אין צורך בהערות שלא במקום.. |
כולה אמרתי זה נשמע כמו נמלים
:D |
|
|
| DJ Alex E. |
| עלק "למה מה אני חייב לך צלילים?" חחחחחחחחחח קרעת אותי |
|
|
|
|