| djGoosh |
טוב
זה ממש קשה
אני מחפש קטע דיפ - טרייבל האוס או איך שלא תקראו לזה שאני חושב שהוא מנוגן בהרבה מקומות (אני לא בטוח)..
היה בLOVE PARADE במשאית של האולטראסאונד אם אני לא טועה
יש לו עלייה עצבנית והוא מאוד מזכיר את סגנון רובי ריברה..
מנוגן בד"כ עם fuel 2 fire , amuka - apperciate me
ודברים בסגנון..
היה במימד החמישי במסיבה שהייתה ב12.8 אם אני לא טועה וגם אלון הלפרין ניגן את השיר הזה בסט שהוא ניגן לפני ארמין בדום..
מי שיש לו את
junior jack - e samba (jj's original mix)
הכפיים בהתחלה מאוד מזכירים לי את המנגינה שיש בשיר שאני מחפש..
מי שימצא לי מלך :) |
|
|