return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 148)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
טוב אנשים אני מחפש שני קטעים..
אחד מהם זה קטע ראפ שחורשים אותו חושרמוטה זה הולך כזה
נה נה נהנהנה נהנהנה נהנהנה נה נה
משהו כזה משהו חרוש לא יאומן...

Mark Ronson - Ooh Wee
ראפ


ותעזוב אותך מטראנס נו:) שמע ראפ!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by AnthemFreak
Mark Ronson - Ooh Wee
ראפ


ותעזוב אותך מטראנס נו:) שמע ראפ!!


לא אחי זה לא זה... :[


*עוד משהו שנזכרתי אחרי כוס קפה של הבוקר ב9וחצי בערב...
השתמשו במנגינה של השיר הזה ושמו לו את המילים של סאבלימינל
כמו רמיקס כזה
זה כזה שיר חרוששששששששששש
נראה לי זה חזר כמו סאמר ג'ם
יענו שיר ממש ישן שחזר עכשיו..
AnthemFreak
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא אחי זה לא זה... :[


*עוד משהו שנזכרתי אחרי כוס קפה של הבוקר ב9וחצי בערב...
השתמשו במנגינה של השיר הזה ושמו לו את המילים של סאבלימינל
כמו רמיקס כזה
זה כזה שיר חרוששששששששששש
נראה לי זה חזר כמו סאמר ג'ם
יענו שיר ממש ישן שחזר עכשיו..

לא זה תאומר אה..
אולי
snoop dogg - Next Episode
?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by AnthemFreak
לא זה תאומר אה..
אולי
snoop dogg - Next Episode
?


כמה אני אוהב את הפורום הזה יא אללה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אוהב אתך אחי
עכשיו רק חסר הטראק שגוטמן שם
זה במקרה או שלא במקרה היה הטראק האחרון שלו בסט שהשאיר מזה טעם של עוד!!!
-CosmicFire-
מצאתי את הטראק שגוטמן שם!!!
איזה בן זונה זה
אומנם ריפ כי עדיין לא יצא..
אם למישהו יש תאריך אני ישמח
the vision-ayla 2003
בן זונה של דבר
Rising
יש קטע שהולך:

don't smoke cigarrets, don't drink alcohol, don't do any druges just

איך קוראים לו?
Shahar
יש שיר שחורשים ברדיו...
feeeelllll muchhhhhh betterrrrrrrrrr........
דאנס כזה....
מישהו יודע???.
KrazyDJs
01-infected_mushroom_and_yahel-live_on_radio_99_esc_07-03-2004-part1-1real.mp3
02-infected_mushroom_and_yahel-live_on_radio_99_esc_07-03-2004-part2-1real.mp3

tracklsit anyone ?
תודה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
יש שיר שחורשים ברדיו...
feeeelllll muchhhhhh betterrrrrrrrrr........
דאנס כזה....
מישהו יודע???.


יש פה את השורה הזאת
אבל הווקל הרבה יותר ארוך
01-the_chase_(at_night)-crn.mp3
בדוק...
DJ-Kreing^^
שמעתי במסיבת פורים שבוע שעבר איזה רמיקס ל
Kosmonova_vs_Fiocco_-_Celebrate
או איזה קטע שהיה ממש ממש דומה לזה אבל סגנון יותר האוסי....
ולא ידעתי שבכלל יש לזה רמיקסים, אני גם לא מצליח למצוא שום רמיקס
אז אם מישהו יודע...
;)

Sm0keMachine
מישהו יודע איך קוראים לרמיקס המיינסטרימי בסגנון אקפולקו (עם מחיאות כפיים) שעשו לקטע

Tiga & Zyntherius - Sunglasses At Night ???
eXeTik
טוב, חזרתי לפה לא מעודכן בשיט- הנה כמה שאני מחפש:

1.
"I wanna be your illusion..."

2.
מיקס אפליפטינג-האוס כזה ל
fiocco - celebrate

3.
איזה מיקס חדש ל
satisfaction

4.
"Ohhh suger
love me right
you know I wanna be the only one to..."

5.
"let me love you ti'll you get it right..."

6.
"and I... I'm leaving
no tears left to cry
and I... I'm leaving
I'm leaving
I'm leaving
I'm leaving"

7.
"arround the world/globe arround the world/globe
let the music take control"

8.
מיקס חדש ל"שפן קטן"
נו... הטראק קלאסיקה הישן הזה של
milk inc

9.
מיקס חדש ל
night train

10.
הטראק החזק הזה שהשמיעו בפורים ב-99
יענו חידוש טראנס לאני פורים

11.
"and no-one knows
I keep the faith off the broken soul
watch the ____ heal
no-one knows
not even you"

12.
מוזיקה שחורה- משמיעים את זה פול במסיבות
קול של נקבה שרה משהו שנשמע כמו
"if you won't go now I will give you room
I will gove you room
I will give you room"
שרה במבטא כזה... כל מסיבה יש את זה

13.
איך קוראים לחדש של קיילי מינוג?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement