|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
טוב אנשים אני מחפש שני קטעים..
אחד מהם זה קטע ראפ שחורשים אותו חושרמוטה זה הולך כזה
נה נה נהנהנה נהנהנה נהנהנה נה נה
משהו כזה משהו חרוש לא יאומן...
|
Mark Ronson - Ooh Wee
ראפ
ותעזוב אותך מטראנס נו:) שמע ראפ!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
Mark Ronson - Ooh Wee
ראפ
ותעזוב אותך מטראנס נו:) שמע ראפ!! |
לא אחי זה לא זה... :[
*עוד משהו שנזכרתי אחרי כוס קפה של הבוקר ב9וחצי בערב...
השתמשו במנגינה של השיר הזה ושמו לו את המילים של סאבלימינל
כמו רמיקס כזה
זה כזה שיר חרוששששששששששש
נראה לי זה חזר כמו סאמר ג'ם
יענו שיר ממש ישן שחזר עכשיו.. |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לא אחי זה לא זה... :[
*עוד משהו שנזכרתי אחרי כוס קפה של הבוקר ב9וחצי בערב...
השתמשו במנגינה של השיר הזה ושמו לו את המילים של סאבלימינל
כמו רמיקס כזה
זה כזה שיר חרוששששששששששש
נראה לי זה חזר כמו סאמר ג'ם
יענו שיר ממש ישן שחזר עכשיו.. |
לא זה תאומר אה..
אולי
snoop dogg - Next Episode
? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
לא זה תאומר אה..
אולי
snoop dogg - Next Episode
? |
כמה אני אוהב את הפורום הזה יא אללה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אוהב אתך אחי
עכשיו רק חסר הטראק שגוטמן שם
זה במקרה או שלא במקרה היה הטראק האחרון שלו בסט שהשאיר מזה טעם של עוד!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
מצאתי את הטראק שגוטמן שם!!!
איזה בן זונה זה
אומנם ריפ כי עדיין לא יצא..
אם למישהו יש תאריך אני ישמח
the vision-ayla 2003
בן זונה של דבר |
|
|
| Rising |
יש קטע שהולך:
don't smoke cigarrets, don't drink alcohol, don't do any druges just
איך קוראים לו? |
|
|
| Shahar |
יש שיר שחורשים ברדיו...
feeeelllll muchhhhhh betterrrrrrrrrr........
דאנס כזה....
מישהו יודע???. |
|
|
| KrazyDJs |
01-infected_mushroom_and_yahel-live_on_radio_99_esc_07-03-2004-part1-1real.mp3
02-infected_mushroom_and_yahel-live_on_radio_99_esc_07-03-2004-part2-1real.mp3
tracklsit anyone ?
תודה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש שיר שחורשים ברדיו...
feeeelllll muchhhhhh betterrrrrrrrrr........
דאנס כזה....
מישהו יודע???. |
יש פה את השורה הזאת
אבל הווקל הרבה יותר ארוך
01-the_chase_(at_night)-crn.mp3
בדוק... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שמעתי במסיבת פורים שבוע שעבר איזה רמיקס ל
Kosmonova_vs_Fiocco_-_Celebrate
או איזה קטע שהיה ממש ממש דומה לזה אבל סגנון יותר האוסי....
ולא ידעתי שבכלל יש לזה רמיקסים, אני גם לא מצליח למצוא שום רמיקס
אז אם מישהו יודע...
;) |
|
|
| Sm0keMachine |
מישהו יודע איך קוראים לרמיקס המיינסטרימי בסגנון אקפולקו (עם מחיאות כפיים) שעשו לקטע
Tiga & Zyntherius - Sunglasses At Night ??? |
|
|
| eXeTik |
טוב, חזרתי לפה לא מעודכן בשיט- הנה כמה שאני מחפש:
1.
"I wanna be your illusion..."
2.
מיקס אפליפטינג-האוס כזה ל
fiocco - celebrate
3.
איזה מיקס חדש ל
satisfaction
4.
"Ohhh suger
love me right
you know I wanna be the only one to..."
5.
"let me love you ti'll you get it right..."
6.
"and I... I'm leaving
no tears left to cry
and I... I'm leaving
I'm leaving
I'm leaving
I'm leaving"
7.
"arround the world/globe arround the world/globe
let the music take control"
8.
מיקס חדש ל"שפן קטן"
נו... הטראק קלאסיקה הישן הזה של
milk inc
9.
מיקס חדש ל
night train
10.
הטראק החזק הזה שהשמיעו בפורים ב-99
יענו חידוש טראנס לאני פורים
11.
"and no-one knows
I keep the faith off the broken soul
watch the ____ heal
no-one knows
not even you"
12.
מוזיקה שחורה- משמיעים את זה פול במסיבות
קול של נקבה שרה משהו שנשמע כמו
"if you won't go now I will give you room
I will gove you room
I will give you room"
שרה במבטא כזה... כל מסיבה יש את זה
13.
איך קוראים לחדש של קיילי מינוג? |
|
|
|
|