|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
"Dark light city"
:conf: :conf: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"Dark light city"
:conf: :conf: |
summer night city ? :conf:
של עופר ניסים? |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by yonih
אני יודע שזה שאלה דיי דבילית אבל זה שיר
שאני צריך שהוא סלסה
עכשיו בשיר יש איזה אהבל שצועק כל תחילת פזמון
" סי סי סי"
אני יודע שזה לא הרבה אינפורמציה ואני גם מקווה
שמיהו אחר כבר לא הטריד אותכם עם השאלה הזאת
אבל תודה אם תוכלו איכשהו לעזור... |
Carlos Vives - Fruta Fresca |
|
|
| YO-I |
חבר'ה אני צריך עזרה, אני מחפש קטע כבר המון זמן, אולי תצליחו להגיד לי של מי הוא
הקטע עצמו לקוח מהסרט חוכמת הביגל'ה, הסרט הישראלי המצויין של אילן הייטנר, יש את סיצנת החתונה של יוסי ובזמן שכולם חוגגים מתנגנת לה נעימה מדהימה עם קול של חזן כזה, כינורות, אבל יש בו משהו אלקטרוני, אז יש לכם מושג של מי הוא? תודה
גמר חתימה טובה |
|
|
| StruckeR |
תגידו חבר'ה יצא טראק חדש לבני בנאסי?
ואני לא מדבר על
Love is gonna save us...
יש מצב? |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by Segev
משהו פה שמע על הזמרת
dvora kokx
או משהו כזה חבר שלי שאל על זה והוא אמר שהשיר שלה הוא להיט עכשיו ומשמעים אותו כל היום ברדיו |
הרגת אותי... חחחחחחחחח
"דבורה קוקס"
Deborah Cox - Easy As Life |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
summer night city ? :conf:
של עופר ניסים? |

נראה לי אני לא מעודכן בשיט, שמעתי את זה כבר במסיבוטת, ברדיו... ואני בטוח שזה לא חדש בכלל לאנשים פה בסצנה
צריך להתחיל להתעדכן...
איזה קול יש למאיה הזאת, שתהיה בריאה... פשוט מדהים!
| quote: | Originally posted by StruckeR
תגידו חבר'ה יצא טראק חדש לבני בנאסי?
ואני לא מדבר על
Love is gonna save us...
יש מצב? |
אולי
hit my heart |
|
|
| StruckeR |
לא אחי, Hit my heart
רחוק מאד מלהיות חדש...
פשוט חבר שלי אמר שהוא שמע טראק חדש של בני בהום קלאב ...
אני אישית לא שמעתי שהוא הוציא משהו חדש ... |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by eXeTik

נראה לי אני לא מעודכן בשיט, שמעתי את זה כבר במסיבוטת, ברדיו... ואני בטוח שזה לא חדש בכלל לאנשים פה בסצנה
צריך להתחיל להתעדכן...
איזה קול יש למאיה הזאת, שתהיה בריאה... פשוט מדהים!
|
ולחשוב שהיא התחילה בזה שהיא הייתה זמרת בסגנון מזרחית מבת-ים |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by guetag
אולי
Deborah Cox - Easy As Life
יש רימיקס של עופר ניסים |
ואללה אחי זה זה תודה
חחחח ככה הוא אמר לי שקוראים לה אני לא ממש הכרתי אותה לפני זה :D |
|
|
| FederalBI |
גרסת עיבוד חדשה לשיר של פינוקיו נראה לי זה מתוך דיסק שאבי מסיקה הוציא לכל השירי ילדים אבל בעיבוד חדש.
מעדיף ךדעת איך קוראים לדיסק אבל איך קוראים לשיר גם יספיק |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by FederalBI
גרסת עיבוד חדשה לשיר של פינוקיו נראה לי זה מתוך דיסק שאבי מסיקה הוציא לכל השירי ילדים אבל בעיבוד חדש.
מעדיף ךדעת איך קוראים לדיסק אבל איך קוראים לשיר גם יספיק |
שם הדיסק:
Avi_Mesika_-_Big_Kids
שם השיר:
04-avi.mesika.-.pinokieo.mp3
יש לי את כל הדיסק מומלץ :] |
|
|
|
|