|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 172)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
יש מצב
Salome De Bahia - Taj Mahal
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TLV B have
בבקשה .תודה מראש |
לא
אם הבנתי נכון אתה מבקש פלייליסט מהטיאלוי אתמול
ואיך אתה רוצה שנביא לך?!?
הקירות ניגנו?!~
אפילו שם של דיגיי לא נתת
ופלייליסט ממועדון זה בעיה
רק אם זה מסיבה גדולה ששודרה והסט הוקלט
המקום פה הוא לחפש טראק מסויים שאתה רוצה |
|
|
| Hell_Copter |
יש איזה דאנס כזה שהולך חזק דווקא במועדונים עכשיו
קיצר אני מדפדף בטראקים ישנים ונתקלתי בדיסק שיש לי של מילק אינק
קיצר פתאום אני שומע את זה שם!
milk inc - i don't care
אני צריך את הרמיקס ששמים במסיבות...
מישהו יכול להביא בי אותו? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש איזה דאנס כזה שהולך חזק דווקא במועדונים עכשיו
קיצר אני מדפדף בטראקים ישנים ונתקלתי בדיסק שיש לי של מילק אינק
קיצר פתאום אני שומע את זה שם!
milk inc - i don't care
אני צריך את הרמיקס ששמים במסיבות...
מישהו יכול להביא בי אותו? |
רועי, שנים שלא ראיתי אותך פה.....קיצר אני משוכנע שזה
Milk Inc - I Don't Care (Extended).mp3
אני לא מכיר עוד גירסא ששיחררו בנתיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רועי, שנים שלא ראיתי אותך פה.....קיצר אני משוכנע שזה
Milk Inc - I Don't Care (Extended).mp3
אני לא מכיר עוד גירסא ששיחררו בנתיים |
אולי זה בגלל שאתה לא נמצא פה שנים :p
בכל אופן... יש מצב אתה או מישהו אחר שולח לי את זה?
ועוד כמה דברים ששמים במסיבות... דאנסים כאלה על הדרך?
תודה |
|
|
| TLV B have |
...ניגנו שם בריזרמן שלומי זידן ועוד 2-3 DJ ...
בצבא התשובה שענית...היתה נקראת "הקטנת ראש..:conf:
לא משנה
העיקר תשעזרו לי
22-7-04 TLV B HAVE |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי זה בגלל שאתה לא נמצא פה שנים :p
בכל אופן... יש מצב אתה או מישהו אחר שולח לי את זה?
ועוד כמה דברים ששמים במסיבות... דאנסים כאלה על הדרך?
תודה |
junior jack-stupidisco-ssr.mp3
01-milk_inc-i_dont_care__extended_mix-tt.mp3
01 Milk Inc - La Vache 2004 (Dj Vic And Hen Remix)-Cdt.mp3
01_marc_o_tool-passenger_2003-tclub.mp3
happymen_vs._gala-freed_from_desire_(hsp_club_mix).mp3
אם אתה רוצה תוריד ממני בהאב, אין לי דרך אחרת לשלוח לך... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TLV B have
בצבא התשובה שענית...היתה נקראת "הקטנת ראש..:conf:
|
אני בן 15 :}
אבל בכל זאת אני ינסה למצוא לך |
|
|
| Shahar |
שמעתי ב 99 בתוכנית של אלבו רמיקס לשיר החדש של שי גבסו המילים החסרות
יש מצב מישו שולח לי?
יצאה גירסא של סרצ'ינג עם כוכב המדבר ביחד? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמעתי ב 99 בתוכנית של אלבו רמיקס לשיר החדש של שי גבסו המילים החסרות
יש מצב מישו שולח לי?
יצאה גירסא של סרצ'ינג עם כוכב המדבר ביחד? |
יש 2 גירסאות חדשות האחת של באגו והאחת של אביאל משהו, שניהם אינם ניתנים להשגה בשלב זה, כיאלו הם שומרים עליהם, כנראה למדו לקח מפעמים קודמות....לא יודע אי אפשר להשיג אותם |
|
|
| KrazyDJs |
יש גם רמיקס של אחד מהפורום אם אני זוכר נכון..
ronsh..
וגם רמיקס של project adi
או משו כזה.. |
|
|
| dj-eyali |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
שמעתי האוס מזה יפה אתם חייבים לעזור לי!!!
זה הולך ככה
say .......
ובפזמון היא שרה :
ya ya ya ya .....ya ya ya yae |
חברה תיקון שמעתי את השיר אתמול והוא הולך ככה :
nothing in the world can make me feel the way you do ..... you can reunize my fire to make me strong ..... you can save my sole
ובפזמון היא שרה
ya ya ya ya ..... ya ya ya yae
חברה אם אתם מוצאים אותו אתם גדולים שיר חבל על הזמן
תודה למי שמוצא לי אותו !!!!
ביי בינתיים איילי!!!
:eyes: |
|
|
|
|