| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש שיר כזה פופ\דאנס שהפזמון שלו הולך ככה
I waste my משהו tonight surrenderrrrrrrrrrrr.... טנהנהנה....
למישהו יש מושג?
... |
לי יש
Laura Pausini - Surrender
וזה הולך ככה
I raise my hands and i surrender
cause my feeling's too strong and i can't go on
without your tender arms around me... |
|
|