|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by digit4lic
תשמע אחי, אתה יכול לעלות קטע קצר מטראק שאתה מתכוון אליו כדי שאני ידע
אם זה זה או לא?
כי מה שהורדתי מKazaa
זה משהו אחר בכלל. |
בוטלג זה כשמסמפלים שני טראקים ביחד... מה שאתה מחפש זה לא
Fragma- Toca's miracle
אלא בוטלג
אם למשל אני עושה לזה בוטלג עם
Darude- sandstorm
(סתם קפץ לי :))
אז יקראו לזה
Fragma Vs. Darude- Miracle sandstorm
או משהו בסגנון
עכשיו... אני לא זוכר איך קוראים לבוטלג שאתה מחפש... מה שאמרתי זה שאני יודע שזה בוטלג של
Fragma- Toca's miracle
קאפיש? |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בוטלג זה כשמסמפלים שני טראקים ביחד... מה שאתה מחפש זה לא
Fragma- Toca's miracle
אלא בוטלג
אם למשל אני עושה לזה בוטלג עם
Darude- sandstorm
(סתם קפץ לי :))
אז יקראו לזה
Fragma Vs. Darude- Miracle sandstorm
או משהו בסגנון
עכשיו... אני לא זוכר איך קוראים לבוטלג שאתה מחפש... מה שאמרתי זה שאני יודע שזה בוטלג של
Fragma- Toca's miracle
קאפיש? |
קאפיש =]
ננסה את זה, תודה =] |
|
|
| oDrori |
כן ראיתי משהו כמו
Sandstorm's Miracle
מסתובב...בעעעע
כל מקרה, זה לא הגדרה מדוייקת, בוטלג זה הקלטה ביתית, אמנם בד"כ זה איזה בחור חביב שמחליט ששני שירים נשמעים טוב ביחד ומערבב אבל זה סתם במקרה, בעקרון זה פשוט הקלטה שנעשתה בבית (או לא בסטודיו). |
|
|
| DjChook |
מההההה ?!?!?!?!
מה הקשר לבית / לא סטודיאו ?
כמעט כל ה
BOOTLEG
שיוצאים זה דיג'יים שבאמצע מסיבות ממקססים וזה יוצא נורא נורא יפה
ובגלל זה יש המון
BOOTLEG
שזה ריפים
ומה הקשר ללא מיקצועי, דווקא יש כמה מאד מאד מקצועיים
CARISMA LIZARD
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
BOOTLEG
זה הקלטה לא חוקית...
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אני מחפש טראק שהולך ככה
טה טה טה-טה טטה טה טה טה-טה טטה
מישהו מכיר? |
Mindless Self Indulgence - (Ta-Ta Remake)
S - P - A - M |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
Mindless Self Indulgence - (Ta-Ta Remake)
S - P - A - M |
אנחנו בתהליכים לצאת מהארון אחי??
וטה טה לא אומר לי הרבה
אם היית אומר לה לה לה אלי היינו מזהים :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנחנו בתהליכים לצאת מהארון אחי??
וטה טה לא אומר לי הרבה
אם היית אומר לה לה לה אלי היינו מזהים :D |
רועי יא מעפן
שגיא סתם רשם את זה כי הוא רוצה פוסטים :)
והשיר שרשמתי (בלי ה טא-טא רימייק) זה שיר פאנק חמוד מאד דווקא,
למי שאוהב את הסגנון
בלי שום קשר להומואים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Koodoo
חחח אני מצחיק את עצמי |
אתה גם מצחיק אותי זה בסדר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אוקי
אז איך הולך הטראק הבא?
לה לה לה-לה ללה לה לה לה-לה ללה
חחח אני מצחיק את עצמי |
WOOOOOT SPAMMING !!!!!!
או שלא ...
קיצר חבל סתם למה גם ככה נמחוק את זה וזה לא יוסיף פוסטים ...
רועי פקח עיין ...
DIVINNNNNNG IN TOOOOOO UUUUUUUU |
|
|
| AnthemFreak |
אני צריך עזרה!!!!!!
יש כזה שיר עם גיטרות של קרלוס סנטנה
וזה לא זה:::
carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vinyl-2002-xds
אני מדבר על הגירסא שהמנגינה של הגיטרה חוזרת הרבה פעמים
בניגוד ל
carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vinyl-2002-xds
אז אם משהו יודע את השם שיכתוב
בתודה מראש!!!:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
flat-lines - a night in sao paulo? |
אחי יא משוגע - לא שאלתי סתם שרתי לעצמי את
4 STRINGS - DIVING ... |
|
|
|
|