|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אפשר לשאול כאן על דברים שהם לא רק טראקים? |
אני מחפש שיר שאומרים בו
Wake up...Why don't u put a little makeup
וכאלה ?!
:) |
|
|
| AnthemFreak |
ממצב אחים שלי !!!
לפני שבועיים בערך שהייתי את המסיבה של חנוכה בטיאל וי
היה שיר דרבוקות יפה לאללה
אם מישהו מכיר שהודיע לי!!!!
thnx.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ממצב אחים שלי !!!
לפני שבועיים בערך שהייתי את המסיבה של חנוכה בטיאל וי
היה שיר דרבוקות יפה לאללה
אם מישהו מכיר שהודיע לי!!!!
thnx.... |
יופי... עכשיו נדע
כל השעה הראשונה בדיסקוטק זה שירי דרבוקות... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מחפש שיר שאומרים בו
Wake up...Why don't u put a little makeup
וכאלה ?!
:) |
זה של
system of a down - chop suey |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by nesher
לא אחי
זה
Milk Inc - Inside Of Me
אבל היית קרוב
;) |
אצלי קוראים לזה
dance with me |
|
|
| yahel222 |
טוב שמעו יום חמישי בקו היה מלא שירים יפים שלא הכרתי וזה מוזר לי
דיג'יי ג'סי תותח !!
קיצר היה שם אחד שזה חידוש של שיר של ג'ורג מייקל קיצר אם מישהו מכיר
תודה |
|
|
| YuVaL |
חבר'ה, אני מחפש טראק שאני שומע אותו בזמן האחרון הרבה
באמצע הטראק שומעים את האנשים אומרים
Na Na Na Na
Na Na Na Na
ahhhhhhh
goodbyeeeee
מישהו מכיר? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חבר'ה, אני מחפש טראק שאני שומע אותו בזמן האחרון הרבה
באמצע הטראק שומעים את האנשים אומרים
Na Na Na Na
Na Na Na Na
ahhhhhhh
goodbyeeeee
מישהו מכיר? |
גירסאת טראנס?! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גירסאת טראנס?! |
יס יס |
|
|
| MoSH_MaN |
יו אני חייב לדעת איך קוראים לזה
אני זוכר את המקורי
לא את השם! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חבר'ה, אני מחפש טראק שאני שומע אותו בזמן האחרון הרבה
באמצע הטראק שומעים את האנשים אומרים
Na Na Na Na
Na Na Na Na
ahhhhhhh
goodbyeeeee
מישהו מכיר? |
Mastervoice L.I.P.M. - Na na hey hey kiss him goodbye
בעעעעעעעעעעעע
לא אהבתי
אם אתה רוצה יש לי לינק להוריד את הרדיו אדיט
או שתוריד מקאזה |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי קודם בבי יו איזה שיר שההיא שם שרה
i feel you, i something you,
blah blah blah...
time and time
ואז בסוף יש חזרה על הטיים אנד טיים |
|
|
|
|