return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 119)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by guetag
המלצתי על השיר הזה לפני שנה..שיר בן זונה
אני גם שמעתי את זה לפני שנה בתחנת רדיו בירושלים אבל לא השגתי את הגרסא היפה...שאתה מחפש גם


וואלה, גם אני חיפשתי את הגירסה באנגלית בזמנו ולא מצאתי
דוגרי טראק ענק!
yonih
אדם וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ממתי אתה נכנס לפה ? אני מקווה שכבר בירכו אותך בכניסה ואם לא אז
ברוך הבא אחי כי לא ראיתי אותך אף פעם נכנס.
הייתי המום לראות את השם שלך כשנכנסתי חשבתי שלא ראיתי נכון
עד שבדקתי את המספר ה-איי סי קיו בהגדרות שלך.
חחחחחחחח

וכמובן תודה אחי על השמות כי צדקת אני חייב גם את
למצוא את הראשון כי זה הורג אותי כל פעם שאני שומע אותו
במועדון. אבל תודה השתיים הראשונים.
eXeTik
ולזיהויים... :)

1.
שמעתי איזה קטע ב-99
אמרו שקוראים לזה
"Back to the roots"
משהו?

2.
איך קוראים למיקס שמשמיעים במסיבות של
David Guetta- love don't let me go?

3.
טראק מושמע... הפזמון הולך
"Fire up"
או משהו כזה- בקול של אישה




ועכשיו לשחורה...

1.
קול של אישה אומר "חאביבי" משהו בפזמון?

2.
קול גברי צרוד צועק
"People are you ready..."
AnthemFreak
אני מחפש בנרות את הקטע הזה
melvin_reese_-_strong_resemblance
הורדתי חלק מזה.. יש לי רק איזה 3 דקות וזה לא המלא
אני חייב את זה דחוף!! קטע פצצה
אם למישהו יש או יכול למצוא בקשה שיצור איתי קשר !!
תודה:)
Rising
quote:
Originally posted by nFaivel
שמעו אני מרגיש כמו ספאמר אכו שרמוטה אבל אני פשוט חייב את הטראק הזה

dj_amiad_feat._the_universal_voice_-_careless_whisper-wlm.

בחיית שמישו כבר ישלח לי את זה ואז אני יפסיק להציק בקשר לזה:D


מה אתה ערבי?????

quote:
Originally posted by Sniper
שניכם צרו איתי קשר באי סי קיו
69300521


quote:
Originally posted by LioR
אני עכשיו בדיוק מוריד אותו מהאב...

בוא אלי לאיי סי קיו אני ישלח לך



שני אנשים אומרים לך שיש להם ואתה רק צריך לההוסיף אותם לאיסקיו והכל יהיה בסדר.....
KrazyDJs
quote:
Originally posted by eXeTik
ולזיהויים... :)

1.
שמעתי איזה קטע ב-99
אמרו שקוראים לזה
"Back to the roots"
משהו?



קטע טראנס ?
כי חבר שלי אמר לי לפני כמה ימים שזה טראק של
Alon Halperin - Back To The Roots
טראק שעוד לא השתחרר...
והשמיעו אותו גם בדום, וגם ב
Double DJ BU
משו כזה...

לא יודע אם זה זה או לא...אבל זה מה שאני זוכר :)
nFaivel
quote:
Originally posted by Rising
מה אתה ערבי?????






שני אנשים אומרים לך שיש להם ואתה רק צריך לההוסיף אותם לאיסקיו והכל יהיה בסדר.....


דיברתי עם שתיהם אחד לא מצליח לשלוח השני לא הוריד בסוף;)
ואני פשוט חייב את זהההההה!!!!:D
H.A.
quote:
Originally posted by godsfather
יש לי אותו מהדיסק של ואן ביורן ומניסיון שלי לא הצלחתי למצוא את האורגינל אם אתה רוצה את הגרסה של הדיסק תשלח לי פי אם


אוריגינל לא מצאתי (או תלוי מה נקרא אוריגינל) אבל מצאתי גרסה לא קטועה -מרדיו או אלבום-
זה נקרא
Markus Schulz - You Won't See Me Cry (Deepsky's desert farewell mix)

תפוס אותי כאן
112494015 (ICQ)
hazzard
quote:
Originally posted by nFaivel
דיברתי עם שתיהם אחד לא מצליח לשלוח השני לא הוריד בסוף;)
ואני פשוט חייב את זהההההה!!!!:D


יש לי את זה מהדיסק שהלאב פרייד העתקתי למחשב אני יכול לשלוח לך אותו
אם אני לא טועה זה עם דויד דאור
תחבר ל:
323306207
nFaivel
quote:
Originally posted by hazzard
יש לי את זה מהדיסק שהלאב פרייד העתקתי למחשב אני יכול לשלוח לך אותו
אם אני לא טועה זה עם דויד דאור
תחבר ל:
323306207


וואלה תודה אחי! ברוך השם יהיה לי את זה ולכם יהיה קצת שקט;)

skelz
אחרי חיפוש בנרות
אני בא אלייכם אחים

The Swimmer - Purple Cloud
The Swimmer - Eclipse

קלאסיקות שאני מאוד חפץ בהן!
אם יש למישהו ריפ מלא שיצור איתי קשר דחוףףףףף!!!

[email protected]

תודה.
Viber
יש לי המנון קל לאללה שאני בטוח שרובכם מכירים
אז הנה הסמפל:
DOWNLOAD DA SAMPLEְְֱ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement