|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by warpedd_
southstylers_-_pounding_senses_zany_and_walt_remix
בערך בדקה ה5
יש סמפל שממש מוכר לי מאיפשהו
משהו מזהה?
נראה לי טראק ישן של סקוט לא יודע |
אח שלי
זה טראק של פולס
pulsedriver - kiss that sound |
|
|
| Narcotic Mind |
מישהו יודע אם השתחרר משהו חדש של
mark norman
בזמן האחרון ? |
|
|
| H.A. |
מי יכול לעזור לי?
אני מחפש נואשות אחרי
2 Players - Signet (Original Mix)/(Stargaze Mix)
תודה! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
שמעתי שיר ניו-יורק האוס שבפיזמון שלו יש את המילים האלה
are u ready to take a ride?...
well get your ass on the dance floor...
are u ready?...
let's go...let's go...let's go...let's go...
ואז מתחיל מלודיה שמזכירה את נייטמר כמו שהיה פעם ברמת אביב ג', אני חייב לדעת את השם של הדבר הזה
אההההההה עופר ניסים מנגן את זה מלא בפתיחת כל סט שלו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by H.A.
מי יכול לעזור לי?
אני מחפש נואשות אחרי
2 Players - Signet (Original Mix)/(Stargaze Mix)
תודה! |
לא שלחתי לך?
אל חש... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by TTman
אח שלי
זה טראק של פולס
pulsedriver - kiss that sound |
אחד הקטעים החזקים שלו... בימים הטובים..
עכשיו הוא זבל הבחור. |
|
|
| Shahar |
| ממ מה השם של השיר מהפרסומת של היניקן? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Rising
אחד הקטעים החזקים שלו... בימים הטובים..
עכשיו הוא זבל הבחור. |
כן אבל בדיסק החדש שלו יש כמה ניצוצות של פעם
נקווה לטוב |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שמעתי שיר ניו-יורק האוס שבפיזמון שלו יש את המילים האלה
are u ready to take a ride?...
well get your ass on the dance floor...
are u ready?...
let's go...let's go...let's go...let's go...
ואז מתחיל מלודיה שמזכירה את נייטמר כמו שהיה פעם ברמת אביב ג', אני חייב לדעת את השם של הדבר הזה
אההההההה עופר ניסים מנגן את זה מלא בפתיחת כל סט שלו |
נו חשבתי שאנשים עוזרים פה#@$%#%#$$#@$@#$ |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by guetag
DJ Mike Cruz - Noah's Organ Remix (Friscia & Lamboy Anthem
;) |
אחי אתה נעול שזה השם??? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by guetag
Yes |
סבבה אחי, תודה רבה
טראק ענק חבר'ה |
|
|
| Shahar |
אממ.. השיר מפרסומת של היניקן.. למישהו יש מושג מה השם??
חשוב רצח.. |
|
|
|
|