Starsplash - Rainbow In The Sky
זה לא טיפה ישן טיל?!
או שאני טועה...?!:rolleyes:
Shahar
יש קטע פסי של אינפקטד או אסטריקס או אולי ג'יאמאס שיא המפורסם ששמעתי אותו פול פעמים
קיצר שמעתי אותו לפני יומיים במסיבה נגנתי לפי מה שאני זוכר ... תנסו לזהות... אתם בטוח יודעים