|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אייל הופמן ניגן מקודם ברדיו טראק בנזונה עם ווקאל של אישה
אומרת:
questionssssss reasons
in circles of whyyy
משו כזה...
ויש בפזמון
without u
i feel preasure משו escape
withoutttttttt u
i know that משו my day |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אייל הופמן ניגן מקודם ברדיו טראק בנזונה עם ווקאל של אישה
אומרת:
questionssssss reasons
in circles of whyyy
משו כזה...
ויש בפזמון
without u
i feel preasure משו escape
withoutttttttt u
i know that משו my day |
elles_de_graaf-circles_of_why |
|
|
| SISolutioN |
| quote: | Originally posted by sheshbesh17
ג'סי מנגן אותו הרבה וזה שילוב של עיברית ואנגלית זה הולך ככה
אל המדבר...
ואז באנגלית
and now you gone
או משהו דומה |
לא מכיר את השילוב אבל זה האורגינל
Ofer Nissim feat Maya - Searching |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
elles_de_graaf-circles_of_why |
כןןןןןןן
תודה ימלך |
|
|
| nFaivel |
שמעתי אתמול בבי יו סט של חממי התימני הוא פתח עם טראק בן זונה
עם סקסופונים ומידי פעם אישה אומרת שמות של מועדונים גדולים כמו
ministry of sound , amnesia וכו
אנא עזרו במציאה:)
.ואם מישו בכלל יכול לתת לי שמות של טראקים שהוא ניגן אני ישמח
הקקה השחור הזה לא היה מנגן פעם מוזיקה מסריחה?!:conf: |
|
|
| sheshbesh17 |
| תודה רבה מצאתי |
|
|
| Shahar |
למישהו יש תגירסא של דיג'יי פי.אם ל
"ואיך שלא"
? |
|
|
| Shahar |
שמעתי גירסא בת זונה ל
Kevin_Little-Turn_Me_on
עם קצב נראה לי קצב טוב ואולי אפילו מלודיה קטנה...
מישהו יודע של מי זה??
זרקו רעיונות.. |
|
|
| taltul |
21:00 - 22:00 Non-Stop In The Mix
01 ID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט חייייייייייב לדעת מה זה!!!!! |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמעתי גירסא בת זונה ל
Kevin_Little-Turn_Me_on
עם קצב נראה לי קצב טוב ואולי אפילו מלודיה קטנה...
מישהו יודע של מי זה??
זרקו רעיונות.. |
Kevin Little - Turn Me On (Rnm Project Tribel Dance Mix)
Kevin Lyttle & Alison Hinds - Turn Me On (2 Faces Nyh Remix) |
|
|
| Viber |
אני מזייף רצח במילים אבל אולי מישהו יצליח לזהות לפי הסיגנון של זה,זה טראק כזה מיסחרי של דאנס ששמעתי ברדיו היום
"i want to be connected i want to hold you in my arms,Iiiiiiiiii like it when you call my name i like it when you bla blaa blaaaaaa....
קשה קשה
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Viber
אני מזייף רצח במילים אבל אולי מישהו יצליח לזהות לפי הסיגנון של זה,זה טראק כזה מיסחרי של דאנס ששמעתי ברדיו היום
"i want to be connected i want to hold you in my arms,Iiiiiiiiii like it when you call my name i like it when you bla blaa blaaaaaa....
קשה קשה
:D |
narcotic_thrust-i_like_it |
|
|
|
|