| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TTman
אחיי היקרים, אני חייב את עזרתכם
זה שיר ישן כזה יחסית ..שנה בערך
אני זוכר רק שורה ממנו ואת הקליפ...היו שני יצורים כאלו מין בובות כאלו כמו עכבר ותפוח אדמה אולי...קיצר הם בסוף נתקעו בפקק!
ואני זוכר שורה ממנו
what am i with out you
משהו כזה
ולא נראה לי שזה
Superman lovers
אחים שלי מחכה לעזרה
תודה מראש
סנייפר תודה על הניסיון, אבל לא הבנתי מה שם השיר, או שם המבצע
אז אם מישהו יכול לעזור
תודה מראש
חולה עלייכםםםםםםם |
אחי לפי איך שאתה מתאר את הקליפ זה נשמע כמו
etienne de crecy - am i wrong
אבל אני לא חושב שיש את השורה שכתבת בשיר |
|
|