|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 134)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| תבוא אליי יותר מאוחר באיי סי קיו אני ישלח לך... |
|
|
| nFaivel |
ofer nissim - only you
פשוט חייבבבבבבבבבבבבבבב |
|
|
| warpedd_ |
מחפש גרסאת הארדסטייל מפחידה של
eye of the tiger
(רוקי נו..) |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by nFaivel
ofer nissim - only you
פשוט חייבבבבבבבבבבבבבבב |
אחי הורדתי אותו ממך באהב...
יוווו
שיר כל כך ממכר וסופני...
שמעתי אותו כשהייתי במסיבה שעופר תקלט...
יש שמועות שהוא החתים את שני השירים החדשים עם מאיה בלייבל
של פטר ראופר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אנשים אני חייב טראקים בסגנון של
Cave - Carnival
ובכלל טראקים עם סטייל לטינו, סמבה, וכו'
תודה |
|
|
| DjNumShum |
חברס
רמיקס לשיר
afro -dite - turn it up
מישהו מכיר?
שמים דיי הרבה במסיבות עכשיו |
|
|
| nFaivel |
אם אני לא טועה אתה מדבר על
02-afro-dite-turn_it_up__soundfactory_club_anthem_mix
-------------------------------------------------------
ועכשיו לבקשה שלי:D
מאיפה אני יכול להביא סמפאלים של טרייבל?
אם מישו יכול לשלוח לי או להגיד מאיפה בבקשה:D |
|
|
| skelz |
שיר רוק.. ששמעתי גירסא במסיבה
ואני זוכר ממנו כמה מילים
ohhh.. ohhh.. shadows
ו.. like shadows
משו כזה..
זה שיר רוק במקור
חורשים על האוריגינל בתחנות רדיו..
אם מישהו מזהה.. תודה מראש :) |
|
|
| SISolutioN |
| quote: | Originally posted by skelz
זה שיר רוק במקור
חורשים על האוריגינל בתחנות רדיו..
אם מישהו מזהה.. תודה מראש :) |
נראה לי
The Rasmus - In The Shadows
:) |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by SISolutioN
נראה לי
The Rasmus - In The Shadows
:) |
תודה ענקית!!!!! :) |
|
|
| AnthemFreak |
מהההההההה
שלומי מה אתה עושה פה חחחחחחחחח
:D |
|
|
| eXeTik |
"I see you in my dreams
That's the way I like it"
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
|
|