|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
או ש... אבל נראה לי שלא... שהוא השיג את הרמיקס התות-פאקינג-חיייייייייייייי של פרי
U2 - New Year's Day (Ferry Corsten Vocal Mix)
שזה טראק וואחאד נדיר על ויניל, יש שלוש מאות כאלה בעולם ואני בעלים גאה של אחד מהם. יכול להיות שהוא צרב את זה גם. |
יוווו איך אני זוכר את זה ...
שפרי התלהב והוציא לזה את הויניל ההוא ...
אני עדיין זוכר את
u2 - new years day (dub_2000_ferry_corsten_non-vocal_extended_dub)-tgx.mp3
.... |
|
|
| Shahar |
אמממממ יש שיר אהוס כזה
(in my dreams אני חושב שהשם שלו זה)
לא בטוח...
אניודע לפעמים אומרים שם
no משהו reasonnnn, no משהו apologizeee
אומרים גם
in my dreamsss
וזה גם דומה במוסיקה ל
foggy - come into my dreams
מישהו יודע מה השם? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמממממ יש שיר אהוס כזה
(in my dreams אני חושב שהשם שלו זה)
לא בטוח...
אניודע לפעמים אומרים שם
no משהו reasonnnn, no משהו apologizeee
אומרים גם
in my dreamsss
וזה גם דומה במוסיקה ל
foggy - come into my dreams
מישהו יודע מה השם? |
neomi - dreams
נדמה לי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
neomi - dreams
נדמה לי |
הוא אמר שזה שיר האוס
וזה לא האוס
:( |
|
|
| elad11 |
תגידו.......
יש דבר כזה?
Flutlicht - The Fall (Green Court Remix)
?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by warpedd_
neomi - dreams
נדמה לי |
צדקת אחי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
תגידו.......
יש דבר כזה?
Flutlicht - The Fall (Green Court Remix)
?? |
זה הרמיקס של מארק דאון
הוא עומד מאחורי גרין קורט (ביחד עם בוסי לקטנוניים שביננו)1
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הוא אמר שזה שיר האוס
וזה לא האוס
:( |
אחי אנשים מגדירים האוס כלאסגו בארץ הזאת
זה קטע מאוד עצוב... אבל אין מה לעשות |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה הרמיקס של מארק דאון
הוא עומד מאחורי גרין קורט (ביחד עם בוסי לקטנוניים שביננו)1
|
אוקיי...תודה
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אנשים מגדירים האוס כלאסגו בארץ הזאת
זה קטע מאוד עצוב... אבל אין מה לעשות |
חחח......צודק
הם לא מבינים שהאוס זה
olav basoski
:toothless
שדרך אגב יש לו 3 קטעים חדשים
(למי שאוהב את הסגנון הזה)
... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
הם לא מבינים שהאוס זה
olav basoski
:toothless
שדרך אגב יש לו 3 קטעים חדשים
(למי שאוהב את הסגנון הזה)
... |
האוס בת'כלס זה גועל נפש של מוזיקה... :D |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האוס בת'כלס זה גועל נפש של מוזיקה... :D |
כל אחד והטעם שלו...
אני גם לא חולה האוס, אבל יש כמה קטעים שיוצאים לפעמים
שהם תותחיייייייייייייים
כמו זה
Thomas Bangalter & Dj Falcon - So Much Love To Give |
|
|
| oDrori |
רועי נסה את
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Mauro Picotto remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Hubrid remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Skynet remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Steve Lawler)
וראיתי את זה מסתובב ועוד לא שמעתי:
Musique vs. U2 - New Year's Dub (DJ Elite remix) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי נסה את
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Mauro Picotto remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Hubrid remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Skynet remix)
Musique vs. U2 - New Year's Dub (Steve Lawler)
וראיתי את זה מסתובב ועוד לא שמעתי:
Musique vs. U2 - New Year's Dub (DJ Elite remix) |
תן בי מה שיש לך
אלעד כבר שלח לי את פיקוטו וסטיב לוולר
ופור פאקינג'ס סייק... תשלח לי גירסה עם מילים!!
זה מה שאני מחפש... לא את הדאב!!! |
|
|
|
|