|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
אם אני לא טועה FFF סט היה ב2.08.03 בליין
אחי אבל תסכים איתי שזה קטע מרגש אחושילינג... |
נשמע טוב
?אבל מאיפה הוא הוריד |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
חבר'ה אני צריך עזרה!!!!!
ויש בו טראק עם ווקאל כל FFFחבר שלי הוריד פה איזה סט של עופר ניסים מה
?כך יפה שבא לי לבכות כשאני שומע אותו...קיצר השאלה היא מה זה
בבשקה עזרו לי!!!!:)
הנה הקטע!!!!-> סמפל
MP3תשנו רק את הסיומת ל |
נראה לי ששמעתי את זה פעם בביו 99
בכל מקרה יש לי חבר שאוהב את המוזיקה של המתרומם הזה
אני ישאל אאותו כי זה לא הסגנון שלי |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
נראה לי ששמעתי את זה פעם בביו 99
בכל מקרה יש לי חבר שאוהב את המוזיקה של המתרומם הזה
אני ישאל אאותו כי זה לא הסגנון שלי |
וואי אחי תברר בבקשה אני חייב לדעת מה זה!!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
חבר'ה אני צריך עזרה!!!!!
ויש בו טראק עם ווקאל כל FFFחבר שלי הוריד פה איזה סט של עופר ניסים מה
?כך יפה שבא לי לבכות כשאני שומע אותו...קיצר השאלה היא מה זה
בבשקה עזרו לי!!!!:)
הנה הקטע!!!!-> סמפל
MP3תשנו רק את הסיומת ל |
יש לו פה סט של וואלי לופז המלך...
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez's Super Weekend Remix)
:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
יש לו פה סט של וואלי לופז המלך...
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez's Super Weekend Remix)
:) |
אחיייי....אורן ..אוהב אותך...
אין כמוך!
אני חייבך... |
|
|
| eldadweiss |
שמעתי בתוכנית של אלעד עמדי קטע קלאב מדהים!
אבל לא ממש הבנתי את השם שלו
מה ששמעתי היה משהו בסגנון
Reval - RunAway
מישהו מכיר קטע עם שם דומה?!
נ.ב- הקטע לא מופיע בדיסק החדש שלו |
|
|
| ngl |
פעם היה טראק משה טוב שחכתי איך קוראים לו הוא הולך ככה
Let me take you on a trip...
just a simple journey.. a journey full of sound and beats
one that will lead you down.. way down! to the underground
I said the UNDERGROUND! now let me see you work it!
בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש
היא אומרת שם :
you don't aprishiet meeeee
מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה
תודה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ngl
פעם היה טראק משה טוב שחכתי איך קוראים לו הוא הולך ככה
Let me take you on a trip...
just a simple journey.. a journey full of sound and beats
one that will lead you down.. way down! to the underground
I said the UNDERGROUND! now let me see you work it!
בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש
היא אומרת שם :
you don't aprishiet meeeee
מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה
תודה
:D |
קוראים לטראק הראשון
Celeda - The Underground
והשני זה לא חידוש... זה פשוט לקחו את האקפלה מדה אנדרגראונד והלבישו על תחילת הטראק
Amuka - Appreciate Me (Peter Rauhofer Mix) |
|
|
| SISolutioN |
| quote: | Originally posted by ngl
בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש
היא אומרת שם :
you don't aprishiet meeeee
מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה
תודה
:D |
אולי שתיהן ביחד?
Amuka Vs. Celeda - Appreciate Me In The Underground (Jaron Z Mix) |
|
|
| eXeTik |
"Get down, put your feet back on the ground
Get down, put your feet back on the ground..." |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"Get down, put your feet back on the ground
Get down, put your feet back on the ground..." |
ביצוע מחודש
avantgarde-get_down_again
לא זוכר תשם של הביצוע הישן |
|
|
| Shahar |
יש שיר כזה
דאנס חמוד כזה
אין לי מושג איך קוראים לו
אולי
more and more
אני רק זוכר שבפזמון הבחורה שרה
moreeeee and more and moreeeeeee
מישהו יודע? |
|
|
|
|