return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 157)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by taltul
אם אני לא טועה FFF סט היה ב2.08.03 בליין

אחי אבל תסכים איתי שזה קטע מרגש אחושילינג...



נשמע טוב

?אבל מאיפה הוא הוריד
Eitan E
quote:
Originally posted by taltul
חבר'ה אני צריך עזרה!!!!!
ויש בו טראק עם ווקאל כל FFFחבר שלי הוריד פה איזה סט של עופר ניסים מה
?כך יפה שבא לי לבכות כשאני שומע אותו...קיצר השאלה היא מה זה
בבשקה עזרו לי!!!!:)

הנה הקטע!!!!-> סמפל
MP3תשנו רק את הסיומת ל


נראה לי ששמעתי את זה פעם בביו 99
בכל מקרה יש לי חבר שאוהב את המוזיקה של המתרומם הזה
אני ישאל אאותו כי זה לא הסגנון שלי
taltul
quote:
Originally posted by Eitan E
נראה לי ששמעתי את זה פעם בביו 99
בכל מקרה יש לי חבר שאוהב את המוזיקה של המתרומם הזה
אני ישאל אאותו כי זה לא הסגנון שלי

וואי אחי תברר בבקשה אני חייב לדעת מה זה!!!
Rising
quote:
Originally posted by taltul
חבר'ה אני צריך עזרה!!!!!
ויש בו טראק עם ווקאל כל FFFחבר שלי הוריד פה איזה סט של עופר ניסים מה
?כך יפה שבא לי לבכות כשאני שומע אותו...קיצר השאלה היא מה זה
בבשקה עזרו לי!!!!:)

הנה הקטע!!!!-> סמפל
MP3תשנו רק את הסיומת ל


יש לו פה סט של וואלי לופז המלך...

Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez's Super Weekend Remix)

:)
taltul
quote:
Originally posted by Rising
יש לו פה סט של וואלי לופז המלך...

Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez's Super Weekend Remix)

:)

אחיייי....אורן ..אוהב אותך...
אין כמוך!
אני חייבך...
eldadweiss
שמעתי בתוכנית של אלעד עמדי קטע קלאב מדהים!
אבל לא ממש הבנתי את השם שלו
מה ששמעתי היה משהו בסגנון
Reval - RunAway
מישהו מכיר קטע עם שם דומה?!

נ.ב- הקטע לא מופיע בדיסק החדש שלו
ngl
פעם היה טראק משה טוב שחכתי איך קוראים לו הוא הולך ככה

Let me take you on a trip...
just a simple journey.. a journey full of sound and beats
one that will lead you down.. way down! to the underground
I said the UNDERGROUND! now let me see you work it!

בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש

היא אומרת שם :

you don't aprishiet meeeee

מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה

תודה

:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ngl
פעם היה טראק משה טוב שחכתי איך קוראים לו הוא הולך ככה

Let me take you on a trip...
just a simple journey.. a journey full of sound and beats
one that will lead you down.. way down! to the underground
I said the UNDERGROUND! now let me see you work it!

בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש

היא אומרת שם :

you don't aprishiet meeeee

מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה

תודה

:D


קוראים לטראק הראשון
Celeda - The Underground

והשני זה לא חידוש... זה פשוט לקחו את האקפלה מדה אנדרגראונד והלבישו על תחילת הטראק

Amuka - Appreciate Me (Peter Rauhofer Mix)
SISolutioN
quote:
Originally posted by ngl
בטוחחחחחח אתם מכירים ויש לזה חידוש ששמעתי משהו חדש
היא אומרת שם :
you don't aprishiet meeeee
מישהו מכיר ? ממש בא לי על זה
תודה

:D


אולי שתיהן ביחד?

Amuka Vs. Celeda - Appreciate Me In The Underground (Jaron Z Mix)
eXeTik
"Get down, put your feet back on the ground
Get down, put your feet back on the ground..."

YoraY
quote:
Originally posted by eXeTik
"Get down, put your feet back on the ground
Get down, put your feet back on the ground..."




ביצוע מחודש
avantgarde-get_down_again

לא זוכר תשם של הביצוע הישן
Shahar
יש שיר כזה
דאנס חמוד כזה
אין לי מושג איך קוראים לו
אולי
more and more

אני רק זוכר שבפזמון הבחורה שרה
moreeeee and more and moreeeeeee

מישהו יודע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement