return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 101)
View this Thread in Original format
nimrod levi
יש כזה דבר.
חפש בהאב
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
יש כזה דבר.
חפש בהאב


לקח לי שנה לעלות להאב הזה ... עושה בעיות לאחרונה
לא מצאתי שם סעמק ...
nimrod levi
quote:
Originally posted by luckystrike
לקח לי שנה לעלות להאב הזה ... עושה בעיות לאחרונה
לא מצאתי שם סעמק ...


התחלתי להוריד את זה, אבל המשתמש התנתק
לא משנה קיצור שאני יגמור להוריד את זה אני אשלח לך את זה איכשהו אם אתה רוצה
luckystrike
quote:
Originally posted by nimrod levi
התחלתי להוריד את זה, אבל המשתמש התנתק
לא משנה קיצור שאני יגמור להוריד את זה אני אשלח לך את זה איכשהו אם אתה רוצה


אני חייב להגיד ששמעתי את האורגינל שוב פעם שכבר שוכב אצלי
שנתיים במחשב והוא פשוט מדהים !!!
אלוהים יודע איך גיליתי את שזה רק עכשיו האורגינל ענננננק !!!

איזה ווקאל ... אני חייב את האקפלה ...

בכל אופן - אם תשיג את הרדיו אדיט תודיע לי אחי :)
באמת תודה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני חייב להגיד ששמעתי את האורגינל שוב פעם שכבר שוכב אצלי
שנתיים במחשב והוא פשוט מדהים !!!
אלוהים יודע איך גיליתי את שזה רק עכשיו האורגינל ענננננק !!!

איזה ווקאל ... אני חייב את האקפלה ...


תלמד חוק...
כל מה שדלריום מוציאים באורגינל שווה זהב!!
תוריד את
Delerium - Inner Sanctum
אחד היותר טובים שלהם...
אמן יצאו לזה כבר הרמיקסים!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תלמד חוק...
כל מה שדלריום מוציאים באורגינל שווה זהב!!
תוריד את
Delerium - Inner Sanctum
אחד היותר טובים שלהם...
אמן יצאו לזה כבר הרמיקסים!!

אמת !
טראק מצויין
הרמיקס של ג'אנקי לא יצא כבר ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אמת !
טראק מצויין
הרמיקס של ג'אנקי לא יצא כבר ?


לא שאני יודע
אבל אם אתה מוצא שגר אליי דחוף!!
ויש לי חשק לאורגינל
שלח לי אותו גם :)
אין לי כוח לחפש אותו בדיסקים...

אמורים לצאת רמיקסים של אנג'ליק לפי מה שאני זוכר... ושל ג'דג' ג'ולס לבד אולי
ואם אני לא טועה גם של פרי קורסטן...
כל מיני רמיקסים שאמורים להיות חזקים...
טראק מדהים!!
H.A.
שאלה מעניינת:
למישהו היה, יש את
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Original Mix/Main Mix)
או כל מיקס מקורי אחר של הטראק???
מעולם לא ראיתי לא נתקלתי ובטח שלא שמעתי משהו שמתיימר להיות הדבר...

מישהו יכול לעזור???
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא שאני יודע
אבל אם אתה מוצא שגר אליי דחוף!!
ויש לי חשק לאורגינל
שלח לי אותו גם :)
אין לי כוח לחפש אותו בדיסקים...

אמורים לצאת רמיקסים של אנג'ליק לפי מה שאני זוכר... ושל ג'דג' ג'ולס לבד אולי
ואם אני לא טועה גם של פרי קורסטן...
כל מיני רמיקסים שאמורים להיות חזקים...
טראק מדהים!!


באותו הקשר של אנג'ליק
שמעו אני יודע שהיה על זה אלף דיונים בכל מקום בפורום
כבר ובכל סקשן אבל אני חייב לברר אחת ולתמיד
בבקשה בבקשה בבקשה שמישהוא פה יגיד לי שיש לו את
ANGELIC - STAY WITH ME
בגרסא בלי הווקאל !!!
אינסטורמנטל רמיקס ...
פליז !
שנים אני מחפש את זה !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
באותו הקשר של אנג'ליק
שמעו אני יודע שהיה על זה אלף דיונים בכל מקום בפורום
כבר ובכל סקשן אבל אני חייב לברר אחת ולתמיד
בבקשה בבקשה בבקשה שמישהוא פה יגיד לי שיש לו את
ANGELIC - STAY WITH ME
בגרסא בלי הווקאל !!!
אינסטורמנטל רמיקס ...
פליז !
שנים אני מחפש את זה !


אני יבדוק בדיסקים ישנים אם יש לי את זה אינסטרומנטל...
בכל אופן...
כנס לאיי סי קיו שלח לי את האינר סנקטום
אין לי כוח להוריד מחדש :)

DjNumShum
חברס אני מחפש להוריד את
magik 6
in search of sunrise 2 & 3

מישהו יכול לעזור?
ngl
מחפש את Ofer Nisim & Maya - That's The Way I Like It

ואי אני זקוק לו בטירוףףףףף

תודה מראש.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement