|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
יש כזה דבר.
חפש בהאב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
יש כזה דבר.
חפש בהאב |
לקח לי שנה לעלות להאב הזה ... עושה בעיות לאחרונה
לא מצאתי שם סעמק ... |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לקח לי שנה לעלות להאב הזה ... עושה בעיות לאחרונה
לא מצאתי שם סעמק ... |
התחלתי להוריד את זה, אבל המשתמש התנתק
לא משנה קיצור שאני יגמור להוריד את זה אני אשלח לך את זה איכשהו אם אתה רוצה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
התחלתי להוריד את זה, אבל המשתמש התנתק
לא משנה קיצור שאני יגמור להוריד את זה אני אשלח לך את זה איכשהו אם אתה רוצה |
אני חייב להגיד ששמעתי את האורגינל שוב פעם שכבר שוכב אצלי
שנתיים במחשב והוא פשוט מדהים !!!
אלוהים יודע איך גיליתי את שזה רק עכשיו האורגינל ענננננק !!!
איזה ווקאל ... אני חייב את האקפלה ...
בכל אופן - אם תשיג את הרדיו אדיט תודיע לי אחי :)
באמת תודה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני חייב להגיד ששמעתי את האורגינל שוב פעם שכבר שוכב אצלי
שנתיים במחשב והוא פשוט מדהים !!!
אלוהים יודע איך גיליתי את שזה רק עכשיו האורגינל ענננננק !!!
איזה ווקאל ... אני חייב את האקפלה ... |
תלמד חוק...
כל מה שדלריום מוציאים באורגינל שווה זהב!!
תוריד את
Delerium - Inner Sanctum
אחד היותר טובים שלהם...
אמן יצאו לזה כבר הרמיקסים!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תלמד חוק...
כל מה שדלריום מוציאים באורגינל שווה זהב!!
תוריד את
Delerium - Inner Sanctum
אחד היותר טובים שלהם...
אמן יצאו לזה כבר הרמיקסים!! |
אמת !
טראק מצויין
הרמיקס של ג'אנקי לא יצא כבר ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אמת !
טראק מצויין
הרמיקס של ג'אנקי לא יצא כבר ? |
לא שאני יודע
אבל אם אתה מוצא שגר אליי דחוף!!
ויש לי חשק לאורגינל
שלח לי אותו גם :)
אין לי כוח לחפש אותו בדיסקים...
אמורים לצאת רמיקסים של אנג'ליק לפי מה שאני זוכר... ושל ג'דג' ג'ולס לבד אולי
ואם אני לא טועה גם של פרי קורסטן...
כל מיני רמיקסים שאמורים להיות חזקים...
טראק מדהים!! |
|
|
| H.A. |
שאלה מעניינת:
למישהו היה, יש את
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Original Mix/Main Mix)
או כל מיקס מקורי אחר של הטראק???
מעולם לא ראיתי לא נתקלתי ובטח שלא שמעתי משהו שמתיימר להיות הדבר...
מישהו יכול לעזור??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא שאני יודע
אבל אם אתה מוצא שגר אליי דחוף!!
ויש לי חשק לאורגינל
שלח לי אותו גם :)
אין לי כוח לחפש אותו בדיסקים...
אמורים לצאת רמיקסים של אנג'ליק לפי מה שאני זוכר... ושל ג'דג' ג'ולס לבד אולי
ואם אני לא טועה גם של פרי קורסטן...
כל מיני רמיקסים שאמורים להיות חזקים...
טראק מדהים!! |
באותו הקשר של אנג'ליק
שמעו אני יודע שהיה על זה אלף דיונים בכל מקום בפורום
כבר ובכל סקשן אבל אני חייב לברר אחת ולתמיד
בבקשה בבקשה בבקשה שמישהוא פה יגיד לי שיש לו את
ANGELIC - STAY WITH ME
בגרסא בלי הווקאל !!!
אינסטורמנטל רמיקס ...
פליז !
שנים אני מחפש את זה ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באותו הקשר של אנג'ליק
שמעו אני יודע שהיה על זה אלף דיונים בכל מקום בפורום
כבר ובכל סקשן אבל אני חייב לברר אחת ולתמיד
בבקשה בבקשה בבקשה שמישהוא פה יגיד לי שיש לו את
ANGELIC - STAY WITH ME
בגרסא בלי הווקאל !!!
אינסטורמנטל רמיקס ...
פליז !
שנים אני מחפש את זה ! |
אני יבדוק בדיסקים ישנים אם יש לי את זה אינסטרומנטל...
בכל אופן...
כנס לאיי סי קיו שלח לי את האינר סנקטום
אין לי כוח להוריד מחדש :) |
|
|
| DjNumShum |
חברס אני מחפש להוריד את
magik 6
in search of sunrise 2 & 3
מישהו יכול לעזור? |
|
|
| ngl |
מחפש את Ofer Nisim & Maya - That's The Way I Like It
ואי אני זקוק לו בטירוףףףףף
תודה מראש. |
|
|
|
|