|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 190)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני מארגן לך כמה דיסקים אם תארגן לי כמה תמונות של ידידות שלו שיבואו למסיבה
:crazy: :tongue2
:nervous: |
חחח איזה פוסט הזוי!!!
קיפר אני מציע לך להוריד תדיסק של מסיקה..
big kids
נראה לי יש לך כבר..
דברים כאלה יאהבו..
בעעעע ! כמה חבל! |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחים שלי אני צריך עזרה יחסית דחופה
ביום שבת הבא אנחנו מארגנים לאח שלי מסיבת הפתעה
הוא בכיתה ה' או ו' ואני צריך לארגן להם כמה דיסקים עם מוזיקה שילדים בגילו אוהבים
הראל סקעת מאיה בוסקילה כל מני
וגם שירי MTV כאלה
וגם טראנסים מסחריים
מישהו יכול לעזור לי עם הבולשיט הזה למה אין לי מושג
בבקשה אחים שלי חשוב לי
|
אחי דווקא עליך לא הייתי מאמין
באמת הפורום הזה מתדרדר...
פשוט תתחיל להוריד את כל המסחרי שיש ... ושירי MTV לא בעיה למצוא |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
אחי דווקא עליך לא הייתי מאמין
באמת הפורום הזה מתדרדר...
פשוט תתחיל להוריד את כל המסחרי שיש ... ושירי MTV לא בעיה למצוא |
מסיבה לאח שלו הקטן..
מה מתדרדר? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by ronsh
אחי דווקא עליך לא הייתי מאמין
באמת הפורום הזה מתדרדר...
פשוט תתחיל להוריד את כל המסחרי שיש ... ושירי MTV לא בעיה למצוא |
למה מדרדר אחי
המסיבה לאח שלי
אם הייתי באמת מדרדר לא הייתי צריך פורום בשביל להשיג את הדברים האלה
פשוט הראש שלי בטראקים ובמוזיקה שחורה וממש לא נורא לי שהם כלכך יאהבו את זה
*וילדים גדולים יש לי אבל תודה בכל זאת אורן |
|
|
| Ron_Shtren |
אסטריקס שעלה אחרי עופר ניסים
במצעד..
ניגן איזה טראק אחד דבסט לקראת הסוף..
טראק עם גטרות
משו בן זונה
מישו יכול לתת יד בזיהוי ?????
תודה מראש |
|
|
| StruckeR |
טראק שאני מחפש כבר מלא מלא זמן....
בדיוק היום השמיעו אותו מהמשאית של הדום
זה מן ניו-יורק האוס כזה, עם קצב:
ta ta tatatata
(אני מבין שזה לא הכי ברור... אבל אולי בכל זאת)
זה מן פעמונים כאלה או מה שזה לא יהיה... קיצור זה קטלני ....
ועוד משהו שלא ממש קשור לנושא...
קיבלתי לפני איזה שבועיים תסיסמא ל EMC
ועדיין זה לא מתחבר לי... מישהו יודע למה? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by StruckeR
ועוד משהו שלא ממש קשור לנושא...
קיבלתי לפני איזה שבועיים תסיסמא ל EMC
ועדיין זה לא מתחבר לי... מישהו יודע למה? |
תשים שם מתשמש בסיסמא באוטוג'וין
לי ברוך השם עובד חלק...
ונא לא לדבר על זה פה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
EMC ? |
EMC = The hub on the direct connect network, which is dedicated to the TrancEaddict.com community.
EMC stands for
(E)lectronic
(M)usic
(C)ommunity |
|
|
| markfeldman |
| quote: | EMC = The hub on the direct connect network, which is dedicated to the TrancEaddict.com community.
EMC stands for
(E)lectronic
(M)usic
(C)ommunity |
איך אני מתחבר ? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איך אני מתחבר ? |
+1 |
|
|
| infected |
| quote: | Originally posted by Ron_Shtren
אסטריקס שעלה אחרי עופר ניסים
במצעד..
ניגן איזה טראק אחד דבסט לקראת הסוף..
טראק עם גטרות
משו בן זונה
מישו יכול לתת יד בזיהוי ?????
תודה מראש |
Astrix - Fire |
|
|
|
|