|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..חזרתילפני איזה חצי שעה מטורניר כדורגל
קיצר בדרך חזרה במונית..
הנהג הפגיז טראנסים עם איזה מערכת בת זונה...
קיצר היה שם איזה משו פסיכודאלי
ובהתחלה המילים שקלטתי הם
transexual, biosexual....
או משו כזה
מישהו מזהה ?
תודה... |
Panic Attackers - Rock To The Beat
;)
אבל איך הגעת לפסיכודלי אני לא יודע |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
אחיי היקרים, אני חייב את עזרתכם
זה שיר ישן כזה יחסית ..שנה בערך
אני זוכר רק שורה ממנו ואת הקליפ...היו שני יצורים כאלו מין בובות כאלו כמו עכבר ותפוח אדמה אולי...קיצר הם בסוף נתקעו בפקק!
ואני זוכר שורה ממנו
what am i with out you
משהו כזה
ולא נראה לי שזה
Superman lovers
אחים שלי מחכה לעזרה
תודה מראש |
זה באמת של אוהבי הסופרמן
אבל אני לא זוכר תשם
ניראה לי
קוראים לו
אוהבי הסופרמם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
Panic Attackers - Rock To The Beat
;)
אבל איך הגעת לפסיכודלי אני לא יודע |
תודה אחי..אני יבדוק...
ולא יודע איך הגעתי לפסיכודלי, ככה זה נשמע...
-----------------------
וואלה אחי לא זה...או לפחות לא מה שמצאתי...
מה שמצאתי הוא אומר כל הטראק
rock to the beat...
כבר נהיה לי כאב ראש...
בעע...
אני ימשיך לחפש.. |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תודה אחי..אני יבדוק...
ולא יודע איך הגעתי לפסיכודלי, ככה זה נשמע...
-----------------------
וואלה אחי לא זה...או לפחות לא מה שמצאתי...
מה שמצאתי הוא אומר כל הטראק
rock to the beat...
כבר נהיה לי כאב ראש...
בעע...
אני ימשיך לחפש.. |
בשיר שאני מתכוון דווקא הוא לא אומר כל הזמן
rock to the beat
אני חושב שזה זה בגלל התיאור שאמרת
אתה יודע.. הוא אומר בשיר.
בייסקשואל.. טרנסקשואל
זה נשמע כאילו רובוט כזה אומר את זה לא?? |
|
|
| KrazyDJs |
הוא אומר רוב הזמן
rock to the beat
באמצע הוא אומר עוד כמה מילים לא מובנות..
בכל מקרה כנראה זה גירסא לא נכונה...
זה מה שמצאתי בקאזזה :\
כן...זה נשמע כמו רובוט..
הוא חוזר ע לביוסקשואל וטרנסקשואל כמה פעמים בלופ, ואומר אח"F עוד כמה משפטים
ואז כמו שזה היה נשמע לי הטראק פשוט ממשיך עם אלמנטים של פסיכודאלי..
אולי אני לא זוכר טוב...
בכל מקרה תודה רבה על העזרה... |
|
|
| AnthemFreak |
אחי הייתי שולח לך תשיר אבל יש לי אותו רק על איזה דיסק איפשהוא
וגם פעם אחרונה שרציתי להפוך שיר מדיסק לאם מי שלוש הסתבכתי.. לא יודע למה אבל הסתבכתי:rolleyes:
אז שיהיה בהצלחה
אני לא יודע אם אנחנו מדברים בכלל על אותו דבר בכלל:D
אבל שיהיה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחי הייתי שולח לך תשיר אבל יש לי אותו רק על איזה דיסק איפשהוא
וגם פעם אחרונה שרציתי להפוך שיר מדיסק לאם מי שלוש הסתבכתי.. לא יודע למה אבל הסתבכתי:rolleyes:
אז שיהיה בהצלחה
אני לא יודע אם אנחנו מדברים בכלל על אותו דבר בכלל:D
אבל שיהיה |
תודה בכל מקרה אחי..
אולי מישהו אחר יודע על מה אני מתכוון...
אם לא..נחיה עם זה..
כולה טראק... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..חזרתילפני איזה חצי שעה מטורניר כדורגל
קיצר בדרך חזרה במונית..
הנהג הפגיז טראנסים עם איזה מערכת בת זונה...
קיצר היה שם איזה משו פסיכודאלי
ובהתחלה המילים שקלטתי הם
transexual, biosexual....
או משו כזה
מישהו מזהה ?
תודה... |
זה טראק מאוסף של
OFFER NISSIM - EXCITED
הוא לא אומר בטראק הזה
"....I'm in side of you ....... out side of you.... gays , bisexuals......"
טראק מפגר של פגז |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by cluBBer
זה טראק מאוסף של
OFFER NISSIM - EXCITED
הוא לא אומר בטראק הזה
"....I'm in side of you ....... out side of you.... gays , bisexuals......"
טראק מפגר של פגז |
אמ..נראה לי שאתה צודק..
באמת שמעתי גם את
offer nisim - exicted
יש לך במשוג מקרה איך קוראים לטראק שרציתי ? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני מחפש כזה שיר..
היה כזה גבר שאומר כל מיני משפטים.. קצת מזיין תמוח הרבה זמן
its the end of the earth.. pretty soon it will all turn to dust
כאלה שטויות
משהו מכיר??
איזה מנגינה יפה היתה לשיר
הגבר מדבר לרוב לפני שנכנסת המנגינה
שיר חזקקק
אני חיייייבבבבב אותו
משהו מכיר? |
טראק של
D.O.N.S. -
נראה לי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..נראה לי שאתה צודק..
באמת שמעתי גם את
offer nisim - exicted
יש לך במשוג מקרה איך קוראים לטראק שרציתי ? |
אין לי
יש כאן בטחח להרבה את האוסף
או שתלך לקסטרו מן - כל אחד יגיד לך איך קוראים לטראק הזה
:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אין לי
יש כאן בטחח להרבה את האוסף
או שתלך לקסטרו מן - כל אחד יגיד לך איך קוראים לטראק הזה
:D |
חחחחחחחחח
לא נכנס לחנות המזוויעה הזאתי...
אבל תודה בכל מקרה אחי.. |
|
|
|
|