return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 98)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ..חזרתילפני איזה חצי שעה מטורניר כדורגל
קיצר בדרך חזרה במונית..
הנהג הפגיז טראנסים עם איזה מערכת בת זונה...

קיצר היה שם איזה משו פסיכודאלי
ובהתחלה המילים שקלטתי הם
transexual, biosexual....
או משו כזה

מישהו מזהה ?

תודה...

Panic Attackers - Rock To The Beat
;)
אבל איך הגעת לפסיכודלי אני לא יודע
Sniper
quote:
Originally posted by TTman
אחיי היקרים, אני חייב את עזרתכם

זה שיר ישן כזה יחסית ..שנה בערך
אני זוכר רק שורה ממנו ואת הקליפ...היו שני יצורים כאלו מין בובות כאלו כמו עכבר ותפוח אדמה אולי...קיצר הם בסוף נתקעו בפקק!

ואני זוכר שורה ממנו
what am i with out you
משהו כזה


ולא נראה לי שזה
Superman lovers

אחים שלי מחכה לעזרה
תודה מראש


זה באמת של אוהבי הסופרמן
אבל אני לא זוכר תשם
ניראה לי
קוראים לו
אוהבי הסופרמם
KrazyDJs
quote:
Originally posted by AnthemFreak
Panic Attackers - Rock To The Beat
;)
אבל איך הגעת לפסיכודלי אני לא יודע


תודה אחי..אני יבדוק...

ולא יודע איך הגעתי לפסיכודלי, ככה זה נשמע...


-----------------------

וואלה אחי לא זה...או לפחות לא מה שמצאתי...
מה שמצאתי הוא אומר כל הטראק
rock to the beat...
כבר נהיה לי כאב ראש...

בעע...
אני ימשיך לחפש..
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תודה אחי..אני יבדוק...

ולא יודע איך הגעתי לפסיכודלי, ככה זה נשמע...


-----------------------

וואלה אחי לא זה...או לפחות לא מה שמצאתי...
מה שמצאתי הוא אומר כל הטראק
rock to the beat...
כבר נהיה לי כאב ראש...

בעע...
אני ימשיך לחפש..

בשיר שאני מתכוון דווקא הוא לא אומר כל הזמן
rock to the beat
אני חושב שזה זה בגלל התיאור שאמרת
אתה יודע.. הוא אומר בשיר.
בייסקשואל.. טרנסקשואל
זה נשמע כאילו רובוט כזה אומר את זה לא??
KrazyDJs
הוא אומר רוב הזמן
rock to the beat
באמצע הוא אומר עוד כמה מילים לא מובנות..

בכל מקרה כנראה זה גירסא לא נכונה...
זה מה שמצאתי בקאזזה :\

כן...זה נשמע כמו רובוט..
הוא חוזר ע לביוסקשואל וטרנסקשואל כמה פעמים בלופ, ואומר אח"F עוד כמה משפטים
ואז כמו שזה היה נשמע לי הטראק פשוט ממשיך עם אלמנטים של פסיכודאלי..
אולי אני לא זוכר טוב...

בכל מקרה תודה רבה על העזרה...
AnthemFreak
אחי הייתי שולח לך תשיר אבל יש לי אותו רק על איזה דיסק איפשהוא
וגם פעם אחרונה שרציתי להפוך שיר מדיסק לאם מי שלוש הסתבכתי.. לא יודע למה אבל הסתבכתי:rolleyes:
אז שיהיה בהצלחה
אני לא יודע אם אנחנו מדברים בכלל על אותו דבר בכלל:D
אבל שיהיה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי הייתי שולח לך תשיר אבל יש לי אותו רק על איזה דיסק איפשהוא
וגם פעם אחרונה שרציתי להפוך שיר מדיסק לאם מי שלוש הסתבכתי.. לא יודע למה אבל הסתבכתי:rolleyes:
אז שיהיה בהצלחה
אני לא יודע אם אנחנו מדברים בכלל על אותו דבר בכלל:D
אבל שיהיה


תודה בכל מקרה אחי..
אולי מישהו אחר יודע על מה אני מתכוון...

אם לא..נחיה עם זה..
כולה טראק...
cluBBer
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ..חזרתילפני איזה חצי שעה מטורניר כדורגל
קיצר בדרך חזרה במונית..
הנהג הפגיז טראנסים עם איזה מערכת בת זונה...

קיצר היה שם איזה משו פסיכודאלי
ובהתחלה המילים שקלטתי הם
transexual, biosexual....
או משו כזה

מישהו מזהה ?

תודה...



זה טראק מאוסף של
OFFER NISSIM - EXCITED

הוא לא אומר בטראק הזה
"....I'm in side of you ....... out side of you.... gays , bisexuals......"
טראק מפגר של פגז
KrazyDJs
quote:
Originally posted by cluBBer
זה טראק מאוסף של
OFFER NISSIM - EXCITED

הוא לא אומר בטראק הזה
"....I'm in side of you ....... out side of you.... gays , bisexuals......"
טראק מפגר של פגז



אמ..נראה לי שאתה צודק..
באמת שמעתי גם את
offer nisim - exicted


יש לך במשוג מקרה איך קוראים לטראק שרציתי ?
cluBBer
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אני מחפש כזה שיר..

היה כזה גבר שאומר כל מיני משפטים.. קצת מזיין תמוח הרבה זמן
its the end of the earth.. pretty soon it will all turn to dust
כאלה שטויות
משהו מכיר??
איזה מנגינה יפה היתה לשיר
הגבר מדבר לרוב לפני שנכנסת המנגינה
שיר חזקקק
אני חיייייבבבבב אותו
משהו מכיר?


טראק של
D.O.N.S. -
נראה לי

cluBBer
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ..נראה לי שאתה צודק..
באמת שמעתי גם את
offer nisim - exicted


יש לך במשוג מקרה איך קוראים לטראק שרציתי ?


אין לי
יש כאן בטחח להרבה את האוסף
או שתלך לקסטרו מן - כל אחד יגיד לך איך קוראים לטראק הזה
:D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by cluBBer
אין לי
יש כאן בטחח להרבה את האוסף
או שתלך לקסטרו מן - כל אחד יגיד לך איך קוראים לטראק הזה
:D


חחחחחחחחח
לא נכנס לחנות המזוויעה הזאתי...

אבל תודה בכל מקרה אחי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement