|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| yonih |
אני יודע שזה שאלה דיי דבילית אבל זה שיר
שאני צריך שהוא סלסה
עכשיו בשיר יש איזה אהבל שצועק כל תחילת פזמון
" סי סי סי"
אני יודע שזה לא הרבה אינפורמציה ואני גם מקווה
שמיהו אחר כבר לא הטריד אותכם עם השאלה הזאת
אבל תודה אם תוכלו איכשהו לעזור... |
|
|
| StruckeR |
חבר'ה, אני אשמח לקבל שמות של טראקים, סגנון עופר ניסים.
אני כל מסיבה שומע את הטראקים האלה... קצב ממש דומה לשל עופר ניסים...
תודה מראש :) |
|
|
| ronsh |
אתמול שמעתי שיר ממש חמוד
ניו יורק כזה.....שכל הזמן מישהו אומר....
you got to turn it up
שבאמצע נפסק השיר ואז יש מנגינה...ואז אישה שרה...
got to turn it up..don't you...
משהו כזה... |
|
|
| StruckeR |
| quote: | Originally posted by guetag
Henree_Feat._Maayan_-_Finally_(Vocal_Mix) |
יש לי את זה נשמה.... אם אתה יכול תביא לי עוד כמה.
תודה. |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by ronsh
אתמול שמעתי שיר ממש חמוד
ניו יורק כזה.....שכל הזמן מישהו אומר....
you got to turn it up
שבאמצע נפסק השיר ואז יש מנגינה...ואז אישה שרה...
got to turn it up..don't you...
משהו כזה... |
Afro Dite - Turn It Up (Soundfactory Club Anthem Mix) |
|
|
| DJ Alex E. |
אנשים אני חייב המלצות לשירים שקטים ורומנטיים כאלה כמו
tony braxton - unbreak my heart
KC and Jojo -all my life
N'Sync - gone
וכדומה
זה ממש לא חייב להיות שירים חדשים העיקר שיהיו יפים
תודה:D
PS:סיסי אני סומך עליך שתיתני פה רשימה מכובדת;) |
|
|
| DJ Alex E. |
WRONG:
| quote: | Originally posted by ronsh
חייב עזרה......
הייתי לפני שבועיים במסיבה באומן בחיפה...עופר ניסים נתן סט חזק ביותר
|
RIGHT:
| quote: | Originally posted by ronsh
חייב עזרה......
הייתי לפני שבועיים במסיבה באומן בחיפה...עופר ניסים נתן סט מוקלט חזק ביותר
|
LOL :D |
|
|
| StruckeR |
| quote: | Originally posted by Viperon
Afro Dite - Turn It Up (Soundfactory Club Anthem Mix) |
שמעתי באיזה מסיבה תטראק הזה רק בלי האשה ששרה באמצע
(u can fly... even heroes etc...)
יש מצב? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
frankie goes to hollywood - The power of love -
השיר השקט הכי מדהים לדעתי
bryan adams - Every thing I do (I do it for you)
The Beloved - Sweet Harmony
Gooo Goo Dolls - Iris
Artful Dodger - Think About Me ft. Michelle Escoffery
dubstar - stars
Portishead - Roads :)
David Usher - Black Black Heart
Red Hot Chili Peppers - Otherside
yanou ft do - on and on [piano version] -חובה
Evanescence - Hello
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Reamonn - Supergirl :eyes: :eyes:
A-ha - summer moved on
A-ha - Forever Not Yours
Oasis - Wonderwall
Whitney Houston - My Love Is Your Love
Delerium - innocente ;)
Natalie Imbruglia - Beauty On The Fire
Andain Feat. Mavie Marcos - You Once Told Me ;)
paul oakenfold - Southern Sun (Solar Stone Chillout Mix)!!
Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Chillout Mix)!!!!
:eyespop: :eyespop:
Solar Stone - Speak In Sympathy
אם אתה צריך עוד תגיד :-) |
סחטן על הרשימה גילי...!! |
|
|
| StruckeR |
אני אשמח לקבל רשימת New York House
תודה :) |
|
|
| DJ Alex E. |
תיכנס לתרד ההמלצות ותפחש המלצות של גיל שוורץ
לפני כמה ימים הוא נתן שם רשימה גדולה של ניו יורק חדש
תדפדף בין הדפים האחרונים ואני בטוח שתמצא |
|
|
| Segev |
משהו פה שמע על הזמרת
dvora kokx
או משהו כזה חבר שלי שאל על זה והוא אמר שהשיר שלה הוא להיט עכשיו ומשמעים אותו כל היום ברדיו |
|
|
|
|