|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Dj Dave - Stand By Me
Angel One - Hold Me Tonight (Dj Pontos Remix)
אולי הרמיקס של גבי וגאס...
אנערף... |
ואאי אחי תודה
אבל אולי תוכל לתת לי שם מדוייק של הסאבלימינל רמיקס
ומי יודע מזה הזומביניישן 3 |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ואאי אחי תודה
אבל אולי תוכל לתת לי שם מדוייק של הסאבלימינל רמיקס
ומי יודע מזה הזומביניישן 3 |
בקשר לסרבלימינל
אני הורדתי את זה מהקאזה לפני איזה חודשיים
אז אני בטוח שיש את זה שם
חפש אחי
תכתוב
ani yachol (remix)
וזה כבר ימצא לך
תוריד את ההכי גדול מבחינת הגודל של הקובץ
ואם בכל זאת לא תמצא, חפש בפרטים שלי את האייסי שלי, ודבר איתי, אני אשלח לך את זה |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by TTman
בטחחחח כבודדדדדדד
?אבל למה בט'רד הזה |
אופס לא שמתי לב :toothless |
|
|
| Gil Shwarts |
02_4clubbers-why_dont_you_dance_with_me__extended_mix-mtc.mp3
יווווו המלודיה מזה מוכרת לי מטראק אחר!!!
יש למישהו מושג איזה טראק זה??? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by H.A.
ננסה שוב
מישהו מכם יודע כל דבר שהוא על
Trilithon - Dagion???
כמו שאמרתי, הפעם האחת והיחידה שראיתי\נתקלתי\שמעתי אותו הייתה באוסף של
Sensation 2002 (White Edition)...
ויותר מזה - אין! |
יש שלשוה קבצים בגדלים שונים בהאב... אני עכשיו אוריד אותם ואבדוק אם אחד מהם מלא |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
02_4clubbers-why_dont_you_dance_with_me__extended_mix-mtc.mp3
יווווו המלודיה מזה מוכרת לי מטראק אחר!!!
יש למישהו מושג איזה טראק זה??? |
לא שמעתי את הקטע אני אבדוק אחורי זה..
אבל לפי הכותרת של הקטע, זה נראה לי
DJ Scribbles - Why Don't You Dance With Me
טראק חמוד..
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TTman
בקשר לסרבלימינל
אני הורדתי את זה מהקאזה לפני איזה חודשיים
אז אני בטוח שיש את זה שם
חפש אחי
תכתוב
ani yachol (remix)
וזה כבר ימצא לך
תוריד את ההכי גדול מבחינת הגודל של הקובץ
ואם בכל זאת לא תמצא, חפש בפרטים שלי את האייסי שלי, ודבר איתי, אני אשלח לך את זה |
תודה רבה אחי
למי פה יש מושג מזה זומביניישן 3?? |
|
|
| Viber |
יש את הגרסה האלקטרונית לשבחי ירושלים דבר איכותי היה באוריינט האוס
מישהו יודע תשם
? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וגם לא את מדונה בשום מסיבה |
מה לא שמעת יא חתיכת אשך
כשהיינו ב
TLV
יוהאן הפגיז עם הגירסא הזאת
אגב שזה היה פשוט מדהים
אחד השילובים הכי יפים בעולם
בקיצור אני מחפש את השיר מהפרסומת של פיג'ו 307
משהו ממש רגוע בגדר צ'ילאאוט כזה
תודה |
|
|
| AnthemFreak |
ממצב??
טוב קיצור אני מחפש משהו דחוףף
יש באם טי וי כזה מן קליפ שהם עשו..
עשו כזה מגמיקס (לא יודע איך לקרוא לזה) עם שלושה שירים..
ובמהלך השלושה שירים האלה מראים כל מיני תמונות מקליפים..
אז בהתחלה זה מתחיל עם איזה סיני אחד שעושה שפגט ומחנטרש איזה משהו..
אחרי זה יש שיר של בוסטה ריימס.. שאותו אני גם מחפש.. אני פשוט יודע שהוא של בוסטה ריימס..
אז יש כזה שיר.. שאותו אני מחפש.. יש כאלה תופים ברקע עם מנגינה כזאת.. שנשמעת כמו שריקה של משהו.. אבל לא בדיוק
ואז אחרי זה השיר האחרון הוא של מיסי אליוט ..
work it
אז קיצור אני מחפש את השיר שלפני השיר של מיסי אליוט ואחרי השיר של בוסטה ריימס..
זה אמור להיות משהו קל למי שמכיר את השיר זה הכל..
מקווה שאתם יודעים
אני מחפש את זה הרבבהה זמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה לא שמעת יא חתיכת אשך
כשהיינו ב
TLV
יוהאן הפגיז עם הגירסא הזאת
אגב שזה היה פשוט מדהים
אחד השילובים הכי יפים בעולם
|
יא חתיכת נוד צימוקים
דיברתי על אמריקן לייף של מדונה!!!
אבל מאז הספקתי גם לשמוע אותו... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ממצב??
טוב קיצור אני מחפש משהו דחוףף
יש באם טי וי כזה מן קליפ שהם עשו..
עשו כזה מגמיקס (לא יודע איך לקרוא לזה) עם שלושה שירים..
ובמהלך השלושה שירים האלה מראים כל מיני תמונות מקליפים..
אז בהתחלה זה מתחיל עם איזה סיני אחד שעושה שפגט ומחנטרש איזה משהו..
אחרי זה יש שיר של בוסטה ריימס.. שאותו אני גם מחפש.. אני פשוט יודע שהוא של בוסטה ריימס..
אז יש כזה שיר.. שאותו אני מחפש.. יש כאלה תופים ברקע עם מנגינה כזאת.. שנשמעת כמו שריקה של משהו.. אבל לא בדיוק
ואז אחרי זה השיר האחרון הוא של מיסי אליוט ..
work it
אז קיצור אני מחפש את השיר שלפני השיר של מיסי אליוט ואחרי השיר של בוסטה ריימס..
זה אמור להיות משהו קל למי שמכיר את השיר זה הכל..
מקווה שאתם יודעים
אני מחפש את זה הרבבהה זמן |
אחי זה שיר חדש של
royskoop
שכחתי את השם המדויק |
|
|
|
|