|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב חברה השאלה שלי מופנית בעיקרון לרועי ולגילי
אתמול בעמק היה שיר לא טראק... אחרי היהודים - אלה
הוא הלך ככה
שלהלהלהלהלהללהלהלהלהלה
לא זוכר תהמשך
יש למישו מושג איך קוראים לזה
??
*Edit*
מצאתי את זה בסוף היה לי את זה על המחשב
Counting Crows - Mr. Jones |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
ניסית לעשותצ
attach file?
כי זה עובד רק ב-
ID Section
בפורום
ID,
שים את זה שם , 5 דקות ויש סיהוי... יש 3 גרסאות ברליס המחודש של זה, בטח אחת מהם נוגנה:
P.U.M.P. remix
Summer 2040 mix
ועוד אחד, נראה לי אורגינל... |
חח כן ניסיתי, השארתי לינק גם שנמצא שם חלק מהטראק בפורום של הזיהוי...
זה לא אף אחד מאלה
אמרולי שזה
Dj Tatana - 040 - dreams orginal mix
מישהו יודע איפה יש ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חברה השאלה שלי מופנית בעיקרון לרועי ולגילי
אתמול בעמק היה שיר לא טראק... אחרי היהודים - אלה
הוא הלך ככה
שלהלהלהלהלהללהלהלהלהלה
לא זוכר תהמשך
יש למישו מושג איך קוראים לזה
??
*Edit*
מצאתי את זה בסוף היה לי את זה על המחשב
Counting Crows - Mr. Jones |
אחלה שיר :)
אבל לא נעים לי לשמוע אותו בדיסקוטק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא זה לא הפאמפ... זה בטח הסאמר או האוריגינל, כי יש את המלודיה, ובפאמפ אין את המלודיה... |
יש לי את שניהם.. וזה לא זה...
אמרו לי בפורום לזיהוי שזה
Dj Tatana - 040 - dreams [orginal mix]
יש הצעות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא חמוד מה עם הקוד ?! |
מחכה לך בפרטי :P |
|
|
| oDrori |
ניסית את
Lost Witness remix
Sunblock remix
? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
ניסית את
Lost Witness remix
Sunblock remix
? |
כן אחי זה לא הם... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחלה שיר :)
אבל לא נעים לי לשמוע אותו בדיסקוטק |
תאמת שגם לי אבל אתמול היה כיף לשמוע אותו משום מה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מישהו יודע איך קוראים לקטע הזה של איילה שיש אותו בפס קול של קווין ופרי קורעים את איביזה
יש לי אותו על דיסק ואני פשוט שחכתי איך קוראים לו
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו יודע איך קוראים לקטע הזה של איילה שיש אותו בפס קול של קווין ופרי קורעים את איביזה
יש לי אותו על דיסק ואני פשוט שחכתי איך קוראים לו
:conf: |
Ayla - Ayla ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Ayla - Ayla ? |
Ayla - Ayla part II
יוווווווווווו איזה זכרונות יש לי מהטראק הזה
אחחח הרונדו של סיום כיתה ח', כמובן אני הבאתי את הטראק
חחחחחחח יו זה היה סופני
(אני יודע שזה היה בלי שום קשררר) |
|
|
|
|