|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by elad11
C&A - Sweet Dreams -
- Collusion Remix
- Rob Searle Mix
- C and A Mix
אלה הגרסאות שאני מכיר |
הצלחתי למצוא רק את ה
Rob searle vocal mix
מאיפה אני משיג את האחרות?
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם לא הבנתם את הרמז אז הוא רוצה שאודי יענה לו כי אודי ניגן את זה!! |
מה מזיז לי מי ימצא את זה העיקר שמישהו כבר יגיד לי איך קוראים לזה, אודי בכלל לא נראה לי נכנס לכאן... אבל מן הסתם הוא יודע |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הצלחתי למצוא רק את ה
Rob searle vocal mix
מאיפה אני משיג את האחרות?
|
ממני.
:D
תגיד לי רק איפה לשים את זה...
ואם עוד פעם התשובה היא: האב
אז שמישהו יסביר לי מה זה ואיך אני מגיע לשם... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טמבל אתה משהו קצח!!!
עכשיו התקשרתי אליך שתעלה לאנטרנט שאני ישלח לך ואתה ישן לי...
אחר כך עוד תבכה |
חחחחחחחחחחחחח
אחי - זה בסדר כבר הורדתי
תודה בכל מקרה
אני מרים אלייך טלפון עוד 5 דקות
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחח
אחי - זה בסדר כבר הורדתי
תודה בכל מקרה
אני מרים אלייך טלפון עוד 5 דקות
:) |
אצלך אולי עדיין לא עברו 5 דקות....
אבל מאז ששמת את הפוסט עברה כמעט שעה...
אז אתה סטלן רציני או דפוק בשכל |
|
|
| Shahar |
עזרו לי :))
זה נוגן ב
paul van dyk - nova969sydney
וזה רמיקס ל
040 feat erica baxter - dreams (remix ??) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
סתם בעיות במחשב.. שבוע הבא אני מקבל את החדש
בינתיים אני פה :)))
אתה נעול שזה שם הרמיקס?
יש לך מושג מאיפה להשיג..? |
אני 99% בטוח, אבל לא יודע מאיפה תשיג, אולי מישהו פה ישלח לך, יודע מה? כדי להיות בטוח אני ישאל אותך שאלה, יש בזה קטע כמו
flight 643
של טייאסטו, כי אם כן אז 100 אחוז זה זה... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אצלך אולי עדיין לא עברו 5 דקות....
אבל מאז ששמת את הפוסט עברה כמעט שעה...
אז אתה סטלן רציני או דפוק בשכל |
עירוי -אדיקט \ סטלן רציני דפוק בשכל |
|
|
| oDrori |
ניסית לעשותצ
attach file?
כי זה עובד רק ב-
ID Section
בפורום
ID,
שים את זה שם , 5 דקות ויש סיהוי... יש 3 גרסאות ברליס המחודש של זה, בטח אחת מהם נוגנה:
P.U.M.P. remix
Summer 2040 mix
ועוד אחד, נראה לי אורגינל... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני 99% בטוח, אבל לא יודע מאיפה תשיג, אולי מישהו פה ישלח לך, יודע מה? כדי להיות בטוח אני ישאל אותך שאלה, יש בזה קטע כמו
flight 643
של טייאסטו, כי אם כן אז 100 אחוז זה זה... |
נתתי פה חלק מהטראק..
תאזין לו
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72649 |
|
|
| DjChook |
| שחר יא חמוד מה עם הקוד ?! |
|
|
| Vortex_SA |
| לא זה לא הפאמפ... זה בטח הסאמר או האוריגינל, כי יש את המלודיה, ובפאמפ אין את המלודיה... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by elad11
ממני.
:D
תגיד לי רק איפה לשים את זה...
ואם עוד פעם התשובה היא: האב
אז שמישהו יסביר לי מה זה ואיך אני מגיע לשם... |
יש מצב תעלה את זה ל
www.mylocker.com?
תשלח לי את היוזר והסיסמא ב
PM |
|
|
|
|