|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| משהו יכול לשלוח לי את האלבום החדש של אינפקטד??????????????? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו יכול לשלוח לי את האלבום החדש של אינפקטד??????????????? |
מצטרף לבקשה |
|
|
| Tarantula |
| אני יכולה אני יכולה אני יכולה!@$#:D :D |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני יכולה אני יכולה אני יכולה!@$#:D :D |
וואלה??!?!
איזה יופי |
|
|
| orange161 |
אחים שלי!!
אם מישהו יכול לעזור לי איפה למצוא או לשלוח לי אני ישמח,
את הטראק מתוך ההופעה של ארמין
armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_(part_1)_(idt_radio)-03-13-2003
הטראק שלפני השיר של מרקו וי, לא ממש הבנתי מה השדר ההולנדי בילבל תמוח..
הבחורה בשיר צועקת לפני הפזמון
i ment to be your lover
וזה הרמיקס של טיאסטו...
:toocool: [email protected]
תודה.. |
|
|
| nimrod levi |
תן אייסיקיו אני ישלח לך:)
אבל אם בא לך לחפש את זה קוראים לזה
Cor Fijneman - Venus (DJ Tiesto Remix) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מה קורה אחים שלי????
תשמעו, אני פשוט חייב את הטראקליסט של הסט של גיא סלמה ברדיו בי יו בתאריך
25.03.2003
הוא תיקלט בתוכנית בי א קלאבר, והוא נתן בראש עם סט פסיכודלי משהו חבל על הזמן!!! אני פשוט חייב לדעת מה הוא השמיע שם!
אם מישהו יכול ומוכן לעזור לי - אני אהיה אסיר תודה
:D |
|
|
| TTman |
אחים שלי...
יש איזה טראק ששמים במסיבות...
יש לזה באס כזה של פולסדרייבר...
זה הולך משהו עם המילים
Laraca, Riga.......
משהו כזה...
ואז יש מנגינה ישנה כזאת
חייב את זה, בבקשה אחים שלי תעזרו לי |
|
|
| KrazyDJs |
אממממ
אני מחפש שיר הארדטראנס - פסיכודלי משו
שמעתי את זה שמסיבה ביום שלישי שאינפקטד היו...
אני לא בטוח שזה טראק שלהם
אני זוכר שרוב הטראק הלך כזה עם מנגינה של מעין שעון כזה או משהו דומה
ובהתחלה של זה אני חושב
הייתה תמנגינה מלב אמיץ...
אני זוכר שהיה גם קטע באמצע של גיטרות, משהו לאיזה 10 שניות
לא בטוח שזה היה של אינפטקד
אם מישו מכיר, שיתן בבקשה תשם...
זה היה פשוט שיר חבל"ז :eyespop: |
|
|
| TTman |
אחי אולי זה היה
scot project
תיהיה יותר ספיציפי, אחי |
|
|
| DjChook |
אין מצב שאינפקטד מנגנים
SCOT PROJECT
זה לא אותו סגנון
והשיר שאתה מחפש הוא 90 אחוז
1200_mics_-_mescaline
עכשיו אתה תזכר שלפני שהגיטרה נכנסה עם הבאסים הוא צעק
Come on now ! let's all take some mescaline !!!
(חומר הרדמה של סוסים |
|
|
| KrazyDJs |
אממ
לא זוכר אם הוא אמר את זה
אבל אני בטוח שהיו ווקאלים בטראק
אני רק מקווה שיש אותו בקאזזה
חבר שלי משגע אותי, הוא מכריח אותי למצוא אותו
EDIT
איזה ביאוססס
זה לא זה...
זה בכלל משהו אחר.. |
|
|
|
|