| oDrori |
| quote: | Originally posted by TTman
אחי אתה המלך...
יש לך אייסיקין? |
מוצ'אס גרסיאס :)
DeDesh @ 73384735
לשירותך
:)
| quote: | Originally posted by warpedd_
טראק פרוגרסיב עם הסמפול של
song of the siren
או איך שלא כותבים את זה
אני מתכוון למה שהיה נגיד בטראק של רטי
ratty |
שתי אופציות:
א.
Vengeance - Song To The Siren
ומה שיותר סביר:
ב.
Baraka - Song To The Siren
לראשון שני מיקסים ולשני ארבע... אני מאמין שאת כולם תמצא בהאב |
|
|