Originally posted by eyali22
מי יודע איך קוראים לשיר שהפזמון שלו הולך ככה:
i know ...... someting ..... and i know...
מי שיודע בבקשה שיתן לי תשם
תן עוד פרטים
eyali22
quote:
Originally posted by ronsh
תן עוד פרטים
עכשיו אני זוכר את זה כמו שצריך:
hold me i'm feeling so lonely ..... hold me for the night and save one last dance .... and i know .....something..... and i know...just one last dance ....tuuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuu to do doooooo tuuuuuuu
tuuuuuu to do to ..... one last dance
עכשיו אתם חייבים לזהות זה חצי מהשיר כמעט
Rising
איך קוראים לשיר בפרסומת עם עינת ארליך שהיא תופסת את בעלה בוגד
הולך כזה..
אלה המילים
"... Everybody makes mistakes but i feel alright when i come undone you are notmaking me wait but it seems alright as long as something's happening ..."
פרסומת ל-
JUMP
??
eyali22
אלהן אני חייב למצוא את השיר הזה שיר ענק!!!!
זה הולך ככה:
to to tuuuuuu....to to tuuu... hoooooo hoooooo hoooo Vooowooo ...... so keeping hanging on
אחלה מי שמוצא ענק
eyali22
עוד שני שירים דחופים לפנים
הם הולכים ככה:
1. hey magdalena......hey magdalena ....magdalena to to tuuu...
Bellini And Mendonca Do Rio - Magalenha
את השני אני לא יודע
GLoBaL-MUZiK
יש איזה שיר ששמעתי באומן בחיפה שמתחיל ב
another day i missing you...
טראק האוס ממוצע, יש לאורך כל הישר
na na na na na na nnanananananaan
נהנהנה נהנה נהנה
אני מודה מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי
eyali22
מה חברה בדר"כ אתם תותחים נתתי שלוש שירים שם למעלה מצאתם רק אחד יאללה תעשו מאמץ בבקשה אני חייב את השירים הלאו
eyali22
מה המצב חברה בבקשה תמצאו לי את השירים האלו אני צריך אותם דחוף
הם הולכים ככה :
1. זה נשמע כמו שיר של רוני סופרסטאר ושמים אותו הרבה במעדונים :
מאוהבת......לא צריכה אף אחד....והזמן עוצר מלכת מרגישה מיוחד רק איתך תמיד איתך ....ואוו....מאוהבת
2. שיר שאני מחפש הרבה זמן:
to to to tuuuuu.....hoooo woooo woooo ..... so keeping hanging on
3.שיר חמוד
heyo dino samba.... heyo di samba....heyo dino samba...heyo di samba !!!!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by eyali22
1. זה נשמע כמו שיר של רוני סופרסטאר ושמים אותו הרבה במעדונים :
מאוהבת......לא צריכה אף אחד....והזמן עוצר מלכת מרגישה מיוחד רק איתך תמיד איתך ....ואוו....מאוהבת
מלי לוי - מאוהבת
FederalBI
איך קוראים לשיר מהפרסומת של פלאפון שהוא רואה דבירם בפלאפון שלו (דור שלישי)
וכל מה שהוא רואה הוא בפלאפון הוא רקואה גם במציאות.
שרים
i always think like somebody 's watching me