| YoraY |
| quote: | Originally posted by Viber
דיי בחייך,זה כמו להגיד שהרמיקס של טיאסטו לאדייאגו הוא טוב כמו האדאייגו המקורי (ואני לא מדבר על וויליאם אורביט)
יקולל הקאבר הזה! |
תשמע...................... תראה..............................
תשמע................
כל גירסה טובה במה שהיא טובה עזובתך ההוא חיכה את ההוא שחיכה את ההיא....
תהנה ממה שנותנים לך, אל תנסה למצוא תשלילי - תחפש תחיובי
:>! |
|
|