|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אנשים אתם חייבים לעזור לי !!!
היית לפני יומיים ב
James Bond - Die Another Day
קיצור בסוף הסרט הייתה גרסא עצבנית ל
Madonna - Die Another Day
יש לי כבר בערך כל גרסא אפשרית וזה פשוט לא זה
הגרסאות שיש לי:
Madonna - Die Another Day (Deepsky Mix)
Madonna - Die Another Day (Dirty Vegas Main Mix)
Madonna - Die Another Day (DJ Audigy Remix)
Madonna - Die Another Day (Roger Sanchez Tribal Mix)
Madonna - Die Another Day (Thee Retrolectro Remix)
Madonna - Die Another Day (Thunderpuss Club Mix)
ושמעתי גם את ה
Tiesto's Didicated Remix
וזה לא אף אחת מהן
משהו יודע איזו גרסא זו?
או לפחות יודע אם יש עוד רמיקסים חוץ ממה שכתבתי |
איך היא הייתה?
קיצבית? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ לפני איזה שבוע וחצי מישהו שאל פה על טראק שדומה ל
darude - i can feel the beat
או שהוא רמיקס שלו..
רק היום נפל לי האסימון שזה משהו שאני מחפש
למישהו יש מושג על מה אני מדבר? |
אתה יכול להעביר עמוד אחד אחורה ולבדוק...
darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Tribal Sessions Mix)
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אתה יכול להעביר עמוד אחד אחורה ולבדוק...
darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Tribal Sessions Mix)
:D |
תודה אחי :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אנשים אתם חייבים לעזור לי !!!
היית לפני יומיים ב
James Bond - Die Another Day
קיצור בסוף הסרט הייתה גרסא עצבנית ל
Madonna - Die Another Day
...
וזה לא אף אחת מהן
משהו יודע איזו גרסא זו?
או לפחות יודע אם יש עוד רמיקסים חוץ ממה שכתבתי |
כן אחי אני יודע על מה אתה מדבר
באמת גרסא טובה ולא מעצבנת כלכך
תחפש אולי יצא לבן
white
אני מהמר שזה של ט'נדרפוס
שהוציא לה רמיקסים קצביים לכל השירים האחרונים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by warpedd_
כן אחי אני יודע על מה אתה מדבר
באמת גרסא טובה ולא מעצבנת כלכך
תחפש אולי יצא לבן
white
אני מהמר שזה של ט'נדרפוס
שהוציא לה רמיקסים קצביים לכל השירים האחרונים |
זה שוחרר כבר ? |
|
|
| §chop¥ |
אני חיייב עזרה דחוף !!!!
CJ Stone - Live at W-To The Club Party 30-11-2002
השיר הרביעי !!!!!
שתי טראקים לפני
Speed up !
טראק ענק !!!! יש לו באמצע מאיין מוזיקה מפחידה ואז נהיה קטע פצצה שנשמע כמו
Hennes & Cold style....
plz need help ! :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Shahar |
מממממממ שמעתי שיר
דאנס-אהוס כזה..
עם אקורדיון וזמרת ששרה בצרפתית משהו..
למישהו יש רעיונות?
Edit:
מצאתי תשםםםםםםם :)
In Grid - Tu Es Foutu
אחי לא צריך 10,000 פוסטים בהפרש של דקה...
להבא תעשה אדיט לפוסט שלך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יוווו
אתמול הייתי בעזריאלי ונכנסתי לקסטרו מן ושמו שם איזה טראק האוס כזה עם קצב טרייבל יפה ובחור שאומר כל מיני שטויות באפריקאית...... משהו כמו
yu ke noso nosa, yuke sonono sono sonosha..........
והוא חוזר על עצמו כמעט לכל אורך הטראק.........
פליז תעזרו לי!!!! אני חייב ת'שם!!!!!!! |
|
|
| nimrod levi |
לפי ה"מילים" זה
Milo - Jungle Of Mirror
אבל זה לא בחורה שרה בטראק
תנסה להוריד
נראה לי שזה מה שאתה מחפש |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יוווו
אתמול הייתי בעזריאלי ונכנסתי לקסטרו מן ושמו שם איזה טראק האוס כזה עם קצב טרייבל יפה ובחור שאומר כל מיני שטויות באפריקאית...... משהו כמו
yu ke noso nosa, yuke sonono sono sonosha..........
והוא חוזר על עצמו כמעט לכל אורך הטראק.........
פליז תעזרו לי!!!! אני חייב ת'שם!!!!!!! |
אחי!!!
אני מתפלא עליך....
milo - jungle of mirror |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יווווו
תודה אחים שלי!!!!
בזמן האחרון די נכנסתי לקטע של האוס......
ומה זה נדלקתי על הטראק הזה!!!!
תודה רבה...... אני מוריד אותו עכשיו |
|
|
| Shahar |
Gala_-_Freed_From_Desire_2002-Promo_CDS-2002-iDC
יש מצב שמישהו משיג לי ?!
אני ח-י-י-ב את זה !!!!!!!!
פליז:) |
|
|
|
|