return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 160)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by BlueHawk
kool and the gang - ladies night feat. spanner banner and sean paul



לא מוצא את זה בשום מקום סעממק
BlueHawk
quote:
Originally posted by Sniper
לא מוצא את זה בשום מקום סעממק


לקח לי קצת זמן אבל מצאתי לך את זה באיכות פצצה..
קח תמספר איי סי קיו שלי ותשלח הודעה אני ישלח לך אחי

159543737
KrazyDJs
בנזין - יום שישי את יודעת

שמעתי חידוש של זה היום בגלגל"צ
יש מצב שזה החידוש של גיל ?
אני זוכר שפעם הוא נתן פה פלייבק שהוא הכין לזה..

וזה היה חידוש מגניב לאללה מה ששמעתי היום...
Sniper
quote:
Originally posted by BlueHawk
לקח לי קצת זמן אבל מצאתי לך את זה באיכות פצצה..
קח תמספר איי סי קיו שלי ותשלח הודעה אני ישלח לך אחי

159543737


מצאתי:]]

תודה איש
sabi10
שלום לכולם..
אני מחפש את הקטע:

Mystery Islands - Moonlight Bay

אין לי מושג אם הוא יצא או לא.

אם מישהו יודע משהו, אנו אמור לי.

תודה מראש.
sabi10
quote:
Originally posted by fishfish
חבר שלי משגע אותי שהוא לא יודע איך קוראים לשיר הזה....
הדבר היחיד שהוא זוכר מהטראק הוא שמישהו אומר בו:
possesd
הרבה מאוד פעמים.
זה מן האוס כזה (ניו יורק סטייל) לפי מה שהבנתי ממנו.
אני יודע שזה מעורפל אבל אולי מישהו מכיר ?


אתה כנראה מתכוון לזה :

Matt Darey - Possessed
eXeTik
1.
"More and more and more
I don't know where wer'e going to..."

2.
"Shiny disco balls..."

3.
מוזיקה שחורה, הולך בסגנון:
"People in the club getting chips"
nFaivel
2. who da funk - Shiny disco balls ;)
Dr.SuS
חברה לא מצליח למצא את זה

I Feel It Deep Inside Me, I Wanna ride it cant hide
i wanna be a slave to the Drum bit
או משהו כזה...
הייתי דיי מסטול בשביל לזכור את המילים לגמרי :crazy: :crazy:
nFaivel
oscar g - dark beat
אחד הקלים:D

fishfish
אתה כנראה מתכוון לזה :

Matt Darey - Possessed

תודה אני אבדוק איתו...
Dr.SuS
וואלה תודה, זה זה..
האמת שלא מצאתי כי חפשתי כל הזמן
Drum Beat
בכל מקרה תודה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement