|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 160)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
kool and the gang - ladies night feat. spanner banner and sean paul |
לא מוצא את זה בשום מקום סעממק |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא מוצא את זה בשום מקום סעממק |
לקח לי קצת זמן אבל מצאתי לך את זה באיכות פצצה..
קח תמספר איי סי קיו שלי ותשלח הודעה אני ישלח לך אחי
159543737 |
|
|
| KrazyDJs |
בנזין - יום שישי את יודעת
שמעתי חידוש של זה היום בגלגל"צ
יש מצב שזה החידוש של גיל ?
אני זוכר שפעם הוא נתן פה פלייבק שהוא הכין לזה..
וזה היה חידוש מגניב לאללה מה ששמעתי היום... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
לקח לי קצת זמן אבל מצאתי לך את זה באיכות פצצה..
קח תמספר איי סי קיו שלי ותשלח הודעה אני ישלח לך אחי
159543737 |
מצאתי:]]
תודה איש |
|
|
| sabi10 |
שלום לכולם..
אני מחפש את הקטע:
Mystery Islands - Moonlight Bay
אין לי מושג אם הוא יצא או לא.
אם מישהו יודע משהו, אנו אמור לי.
תודה מראש. |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by fishfish
חבר שלי משגע אותי שהוא לא יודע איך קוראים לשיר הזה....
הדבר היחיד שהוא זוכר מהטראק הוא שמישהו אומר בו:
possesd
הרבה מאוד פעמים.
זה מן האוס כזה (ניו יורק סטייל) לפי מה שהבנתי ממנו.
אני יודע שזה מעורפל אבל אולי מישהו מכיר ? |
אתה כנראה מתכוון לזה :
Matt Darey - Possessed |
|
|
| eXeTik |
1.
"More and more and more
I don't know where wer'e going to..."
2.
"Shiny disco balls..."
3.
מוזיקה שחורה, הולך בסגנון:
"People in the club getting chips" |
|
|
| nFaivel |
| 2. who da funk - Shiny disco balls ;) |
|
|
| Dr.SuS |
חברה לא מצליח למצא את זה
I Feel It Deep Inside Me, I Wanna ride it cant hide
i wanna be a slave to the Drum bit
או משהו כזה...
הייתי דיי מסטול בשביל לזכור את המילים לגמרי :crazy: :crazy: |
|
|
| nFaivel |
oscar g - dark beat
אחד הקלים:D |
|
|
| fishfish |
אתה כנראה מתכוון לזה :
Matt Darey - Possessed
תודה אני אבדוק איתו... |
|
|
| Dr.SuS |
וואלה תודה, זה זה..
האמת שלא מצאתי כי חפשתי כל הזמן
Drum Beat
בכל מקרה תודה.. |
|
|
|
|