|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל ענו לו כבר...
אז כנראה שלא הכי עזרת
סחטיין אבל על הנסיון :) |
לא שמתי לב לפחות עזרתי קצת עם גירסה אחרת ל
WHAT IS LOVE
;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אין לי מושג על איזה פרסומת אתה מדבר..
אבל אם אתה אומר:
הללויההה הללויההה
יש מצב שזה
Rufus Wainwright - hallelujah
??
תבדוק תעניין |
לפי מה שאני זוכר כבר עניתי למורן...
לא ראיתי תאמת שהוא ענה עם זה זה או לא...
------
בעעע, עכשיו אני רואה שסנייפר שאל את זה...
מוזר...
אני זוכר שגם מורן שאל אותו דבר |
|
|
| H.A. |
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Original Mix/Main Mix)
ואולי בכל זאת?
למישהו יש, היה, יהיה :D |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by guetag
יש בהאב |
ובמיוחד אצלי
;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by H.A.
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Original Mix/Main Mix)
ואולי בכל זאת?
למישהו יש, היה, יהיה :D |
תפוסתי באייסיקיו :)
נ.ב.
Don't Worry about me |
|
|
| Shahar |
יש איזה שיר כזה בספרדית\מקסיקנית ששמים ביחוד בחתונות אבל גם במסיבות במועדונים...
ניגנתי דוגמא של זה, נסו לזהות:
Sample |
|
|
| Djsamorai |
אתם חייבים לעזור לי בשיר שאני מחפש הרבה זמן !
יש לי את השם שלו !!
אבל אני לא יודע איך ליכתוב אותו נכון באנגלית ...
הוא ממש ממש יפה ..
טיפה ישן
פילטר האדס - סאנשיין
filter head's-
וסאנשיין אני לא יודע איך לירשום באנגלית ..
וגם לא בטוח שרושמים כך פילטר האד או האדס ..
אני אשמח מאוד לימצוא את השיר הזה !!
תודה מראש לעוזרים המתוקים ! :)) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
אתם חייבים לעזור לי בשיר שאני מחפש הרבה זמן !
יש לי את השם שלו !!
אבל אני לא יודע איך ליכתוב אותו נכון באנגלית ...
הוא ממש ממש יפה ..
טיפה ישן
פילטר האדס - סאנשיין
filter head's-
וסאנשיין אני לא יודע איך לירשום באנגלית ..
וגם לא בטוח שרושמים כך פילטר האד או האדס ..
אני אשמח מאוד לימצוא את השיר הזה !!
תודה מראש לעוזרים המתוקים ! :)) |
למה לעזעזל אתה לא יודע לכתוב את זה באנגלית???!?
filteredz - Sunshine
אם אני יטעה יצאתי טמבל:p |
|
|
| nimrod levi |
| דרך אגב, גרסאות אמדורסקי מישהו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
למה לעזעזל אתה לא יודע לכתוב את זה באנגלית???!?
filteredz - Sunshine
אם אני יטעה יצאתי טמבל:p |
יצאת טמבל... :)
זה
Filterheadz - Sunshine
:stongue: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יצאת טמבל... :)
זה
Filterheadz - Sunshine
:stongue: |
רועי צוחק עלינו מלמעלה:crazy: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יצאת טמבל... :)
זה
Filterheadz - Sunshine
:stongue: |
חחחחחחחחחחחח
איזה ילד משועמם אתה
אתה מנצל את הסמכות שיש לך לרעה לדעתי
אני מלשין לסוומפאר |
|
|
|
|